پنجشنبه ۲۲ شهریور ۰۳

آرشیو تیر ماه 1403

دیدنی های غار نخجیر مرکزی

بلک فرایدی یا جمعه سیاه

۱۳ بازديد

بلک فرایدی یا جمعه سیاه

شاید نام جمعه سیاه را شنیده باشید. در روزهای جمعه حراج اجناس و وسایل از فروشگاه های مختلف در سراسر جهان برگزار می شود که می توانید طیف گسترده ای از اجناس با کیفیت را با تخفیف های بسیار هیجان انگیز خریداری کنید. بلک فرایدی همان جمعه که از آن به عنوان یکی از مهم ترین جشنواره های خرید در جهان یاد می شود، در این مقاله آس چارتر شما را  با این روز خاص و پر اهمیت آشنا می کند. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا باکمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما خارجی ارزان تهران استانبول خود را از این سامانه تهیه نمایید.

تاریخچه بلک فرایدی

تاریخچه بلک فرایدی به روز جمعه 24 سپتامبر سال 1869 میلادی باز می گردد. زمانی که ایالات متحده پس از جنگ داخلی در پی بازسازی کشور خود شرکت کرد، یک بار انحصار طلا از دولت جدا شد و به دست دو سودجو رسید. در چنین شرایطی دولت آمریکا برای ایجاد تعادل در بازار و تثبیت قیمت ها مقدار زیادی طلا وارد کرد اما متوجه نشد که انحصار طلا در دست افراد سودجو است. این امر باعث شد بسیاری از مردم در ایالات متحده ورشکست شوند و آن در آمریکا روز جمعه سیاه نامگذاری شد.

پل های تبریز را معرفی کنید؟

۱۵ بازديد

پل های تبریز

شهر تبریز یکی از تاریخی ترین شهرهای مهم ایران است، که دارای قدمتی تاریخی و بزرگترین و با ارزش ترین آثار تاریخی می باشد. شهر تاریخی تبریز سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران خارجی و داخلی است. در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی پل های تاریخی تبریز بپردازد، شهر تبریز دارای پل های تاریخی متعددی می باشد، که در ادامه با معرفی این پل های تاریخی همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا باکمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما چارتر مشهد تبریز خود را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

پل سنگی تبریز

یکی از پل‌های تاریخی و از آثار باستانی معروف در تبریز که از جاذبه های گردشگری تبریز نیز محسوب می شود، پل سنگی تبریز و یا پل خویلی ها است که قدمت آن به دوره قاجار بازمی ‌گردد. این پل توسط شخص خیری بنام حاج عظیم ساخته شده است.  این پل تاریخی از مصالحی مانند آجر، سنگ و ملات ساروج ساخته شده است. این پل دارای معماری بی نظیری و زیبای می باشد، پل سنگی طولی 44 و عرضی حدود 6 متر و 80 سانت دارد. این پل دارای پایه‌هایی با 5 طاق‌ هلالی که از جنس داخل آن از سنگ  جنس بیرونی آن از آجر می باشد و به یکدیگر متصل شده‌اند. پل سنگی در میدان چای تبریز و بر روی رودخانه قوری چای قرار دارد، در پایه‌ی جنوبی این پل سنگ نبشته‌ای قرار دارد که در تاریخ ۱۳۶۳ هجری قمری و به خط کوفی نوشته شده است. جالب است بدانید یک مسجد در سمت شمالی پل سنگی قرار دارد که متعلق به دوران قاجار است و به به مسجد پل سنگی معروف می باشد. این پل در ۱۱ مرداد سال ۱۳۸۴ با شماره‌ی ۱۲۴۳۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

آدرس پل سنگی: تبریز، خیابان چایکنار ، روبروی مسجد پل سنگی

نایبند بوشهر

۱۴ بازديد

ساحل بنود

یکی از جاذبه های دیدنی در نزدیکی نایبند ساحل بنود می باشد، ساحل بنود دارای یک غاری بسیار زیبا می باشد این ساحل  در نزدیکی روستای بنود قرار گرفته است، این ساحل زیبا لوکیشین فیلم سینمایی حضرت محمد ص بوده است، این منطقه بی نظیر یکی از بکرترین جاذبه هایی است که می توانید به تفریح و عکاسی کردن بپردازید و لحظات  و صحنه های جذابی را برای خود به یادگار ثبت کنید.

آدرس ساحل بنود: استان بوشهر، ۳۵ کیلومتری عسلویه، روستای بنود

پارک ساحلی نخل تقی

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی در اطراف نایبند بوشهر پارک ساحلی نخل تقی می باشد، ساحلی زیبا و دل انگیز که می توانید در این ساحل به تفریح و قدم زدن بپردازید و از جذابیت ها و آرامش این ساحل نهایت لذت را ببرید. این پارک دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی از جمله: فانوس دریایی، کافی‌شاپ لنجی، ماهی‌ گیری، پیست اسکیت، دوچرخه‌سواری، باشگاه بدن‌سازی، ورزش‌ها و تفریح‌های آبی و... از جمله امکانات ورزشی منطقه ساحلی نخل تقی می باشد که می توانید در آن حتی شبی را اقامت کنید، پارک ساحلی نخل تقی حدود۳۳ کیلومتر با ساحل بنود فاصله دارد.

آدرس پارک ساحلی نخل تقی: استان بوشهر، ۳۵ کیلومتری عسلویه، روستای بنود

چشمه کلات

از دیگر جاذبه های دیدنی در نزدیکی نایبند روستای کلات می باشد که دارای طبیعت بی نظیری می باشد، چشمه کلات از زیباترین جاهای دیدنی در این روستا می باشد، چشمه ای جوشان و خروشان در کنار طبعیت بکر و سرسبز با نخل های قدکشیده و تنومند و صخره ها و کوه های زیبا که در اطراف این روستا قرار گرفته است، این روستا گردشگری سالانه گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می کند. با رزرو بلیط چارتر هواپیما مشهد کیش از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس چشمه کلات: ۱۵کیلومتری جنوب شهر عسلویه

چگونه از طریق دریا به کیش برویم؟

۱۵ بازديد

چگونه از طریق دریا به کیش برویم؟

کیش جزیره ای رویایی و بسیار زیبا همانند نگینی در میان آب های نیلگون خلیج فارس می درخشد، این جزیره لاکچری یکی از پر بازدید ترین مقاصد گردشگری و توریستی در ایران می باشد، که سالانه میزبان گردشگران بسیار زیادی از سرتاسر جهان می باشد، بدون شک سفر به کیش می تواند یکی از ناب ترین تجربه ها برای همه مسافران و گردشگران باشد، شما به یکی از زیباترین جزایر کشور می روید که توسط سواحل و بندرهای زیبا احاطه شده است. در همین حال، فضای داخلی جزیره مملو از مراکز خرید مجلل، مکان های تاریخی و سرگرمی در میان دریا است. آس چارتر در این مقاله قصد دارد که راه ها و مسیرهایی که می توانید از طریق دریا خود را به کیش برسانید را به شما معرفی کند تا پایان این مقاله همراه آس چارتر باشید. آس چارتر همواره سعی دارد بهترین و ارزان ترین بلیط چارتر هواپیما ارزان شیراز کیش را در اختیار شما قرار دهد.

چگونه از طریق دریا به کیش برویم؟

برای سفر کردن اکثر ماها دوست داریم از طریق خودرو شخصی خود به مسافرت کردن بپردازیم، سفر با خودروی شخصی یکی از مزیت هایی که دارد می توانید از مبدا تا مقصد مورد نظر در طول مسیر در هرجایی که دوست دارید قدری به استراحت و افریح بپردازید. و اگر شما از آن دسته گردشگرانی هستید که دوست ندارید به اندازه کافی سریع به مقصد برسید و ترجیح می دهید از تمام مناظر در طول مسیر دیدن کنید، می توانید با استفاده از ماشین در راه رسیدن مقصد  هر از گاهی در کنار جاده توقف کنید و یک فنجان چای بنوشید و از مناظر در بین راه لذت ببرید. اما سفر به کیش یکی از مقاصدی است که می توانید یا از طریق هوایی یا دریایی خود را به این جزیره زیبا برسانید، بعداز اینکه از مبدا خود به بندرعباس رسیدید می توانید از طریق دریا با لندیگراف ها یا قایق های شناور و یا کشتی های اتوبوسی به این جزیره زیبا خود را برسانید. برای سفر از بندرعباس به کیش گزینه های مختلفی وجود دارد و شما می توانید بر اساس شرایط و هزینه ای که برای سفر در نظر گرفته شده بهترین گزینه را انتخاب کنید.

چگونه از طریق دریا به کیش برویم؟

چراغ برات

۱۵ بازديد

چراغ برات

در ایران باستان از گذشته تا کنون مراسمات و آئین های مختلفی بوده است، که نسل به نسل و دست به دست چرخیده است تا به حال رسیده است، یکی از مراسمات در ایران مراسم چراغ برات است که هر ساله در ماه شعبان از سه روز قبل از تولد آقا امام زمان عج برگزار می شود، در ادامه آس چارتر در این مقاله به معرفی این مراسم می پردازد. تا پایان این مقاله همراه ما باشید. با تهیه بلیط چارتر ارازان هواپیما تهران مشهد از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

چراغ برات

معرفی و تاریخچه چراغ برات

ایرانیان از گذشته احترام خاصی نسبت به در گذشتگان خود داشته اند، به همین دلیل آیین های و مراسمات خاصی را برای رفتگان خود می گیرند. مراسم چراغ برات در از قرون 3 و 4 هجری در بین ایرانیان باستان و زرتشتیان برگزار می شده است. یکی از این مراسمات، مراسم چراغ برات است که هرساله در ماه قمری از روز 12 تا شب 15 شعبان مصادف با میلاد برگزار می شود. در این مراسمات که بیشتر در استان خراسان مرسوم است از رو 12 شعبان مردم با تدارک دیدن و تهیه خوراکی هایی نظیر: خرما، شیرینی، شربت، میوه، چای، نان ‌های محلی، آش رشته، گردو، برگه زردآلو، توت خشک و ... راهی قبور در گذشتگان خود می شوند و برای عزایزان از دست رفته خود طلب مغرفت می کنند و با خواندن فاتحه ای و پذیرایی از مهمانان خود برای آن از دست رفته طلب آمرزش می کنند.

چراغ برات

معرفی جاهای دیدنی اطراف اهواز

۱۴ بازديد

معرفی جاهای دیدنی اطراف اهواز

اهواز مرکز استان خوزستان یکی از شهرهای گرم جنوبی با مردمی خونگرم و تنوعی از جاذبه های گردشگری سالانه مسافران بی ‌شماری را از سرتاسر جهان به سوی خود می کشاند. اهواز شهری تاریخی که هر گوشه و هر طرف از آن را که ببنید جاذبه ی تاریخی و با طبیعی بسیار زیبا را خواهید دید، در این مقاله می خواهیم به معرفی جاهای دیدنی در اطراف اهواز بپردازیم تا با این جاذبه ها آشنا شوید که اگر راهی اهواز شدید و فرصتی برای گشت و گذار پیدا کردید اطلاعاتی را از جاهای دیدنی اطراف این شهر داشته باشید. آس چارتر بهترین مرجه ارائه دهنده بلیط هواپیما لحظه آخری در مشهد می باشد.

معرفی جاهای دیدنی اطراف اهواز

جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری از جمله پل طبیعت کیانپارس و بازار عبدالحمید، رود کارون، آبشارهای اهواز و جاذبه های متعدد دیگر که نشان دهنده فرهنگ و سنت مردم این شهر است، اهواز دارای آب و هوای بسیار گرمی است که در فصل های تابستان و  بهار ممکن است نتوانید گرمای طاقت فرسای این شهر را تحمل نمایید. اما اهواز نیز مانند دیدگر شهرهای ایران دارای ییلاقاتی است که می توانید برای فرار کردن از گرمای تابستان به این ییلاقات پناه ببرید و در طبیعت بکر آن به گشت و گذار و تفریح بپردازید.

 

پارک جنگلی گمبوعه

پارک جنگلی گمبوعه از پارک جنگلی های سرسبز و پرطرفدار در اهواز که یکی از بزرگترین پارک جنگلی های اهواز که در ۱۵ کیلومتری شمال غرب این شهر قرار گرفته است و بیش از ۳۰ هکتار وسعت دارد. پارک جنگلی گمبوعه دارای طبیعتی زیبا، مراتع چشم ‌نواز، درختان متنوع و هوای مطبوع و دلپذیری می باشد، که یکی از بهترین گزینه ها برای تفریح و اوقات فراغت شما می باشد. از امکانات متنوع این پارک جنگلی می توان به استخر، فضای مناسب قایقرانی، زمین بازی مخصوص کودکان، باربیکیو، سکوهای استراحت و پوشش گیاهی متنوع آن اشاره کرد. پارک جنگلی گمبوعه بعنوان یک منطقه طبیعی حفاظت شده می باشد که دارای پوشش گیاهی متنوعی از انواع درخت‌ها و درختچه‌های بومی سازگار با آب و هوای گرم اهواز نظیر: درخت کنار، درختچه گز، درخت کهور، گیاهان خوراکی خود رو، انواع گیاهان طبی می باشد. پارک جنگلی گمبوعه دارای فضای دلچسب و خوبی برای پیک نیک های یک روزه و برای عکاسی می باشد.

 

جزیره کوشک

یکی از مناطق دیدنی در اطراف اهواز از توابع شهرستان اندیکا جزیره ی زیبا کوشک در دریاچه سد شهید عباس پور می باشد، جزیره‌ی زیبای کوشک آب و هوایی مطبوع، درختان و چمن زارهای پر از گل، درختان متنوع میوه و طبیعتی چشم ‌نوازاست، در جزیره کوشک می توانید به تفریح بپردازید و از جاذبه ها امکانات این جزیره بهره ببرید، از امکانات جزیره کوشک می توان به ویلاهای زیبا و اماکن اقامتی خاص آن اشاره کرد. این ویلا ها دارای امکانات رفاهی بسیاری نظیر باربیکیو و تاب و آلاچیق، فضای سرسبز و درختکاری شده می باشند،در این جزیره کوچک همچنین یک زمین فوتبال و سالن غذاخوری و سالن ورزشی نیز وجود دارد، شهرستان اندیکا به سرزمین کوه‌های شگفت انگیز شهرت دارد. می توانید در این شهر از جاذبه های دیدنی ان دیدن نمایید و لذت ببرید، دریاچه نیلگون سد شهید عباس ‌پور میزبان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی زیادی از سرتاسر جهان می باشد و همچنین این جزیره در مجاورت رود خروشان کارون قرار دارد که جذابیت آن را دو چندان کرده است.

 

کافه های اهواز

۱۵ بازديد

 کافی شاپ کوچه اهواز

از دیگر کافه های اهواز کافی شاپ کوچه می باشد، کافی شاپ کوچه با منویی متنوع و قیمت های بسیار بالایی می باشد، این کافه ۳۵ نفر  حدود ظرفیت دارد و از  بهترین کافه‌ های اهواز بشمار می رود. کافی شاپ کوچه دارای محیط دلنشین و آرام و پرسنلی خوش برخورد و امکاناتی مانند: رزرو تلفنی و اینترنتی، تخفیف مطالعاتی، منوی متنوع، امکان برگزاری جشن‌ های تولد سالگرد و ... می باشد و منوی آن شامل: دسر، نوشیدنی‌ های گرم، شیک ‌ها، آبمیوه‌های طبیعی، نوشیدنی ‌های ترش و شیرین، چای و دمنوش‌ها، عصرانه، انواع قهوه‌های گرم و سرد با کیفیت بسیار بالایی می باشد.

کافی شاپ برج اهواز

کافی شاپ برج از بهترین کافه‌ های اهواز که محبوبیت بسیار زیادی دربین مردم اهواز دارد، کافی شاپ برج در خیابان کیانپارس اهواز قرار دارد و دارای دکوراسیون سنتی بسیار شیکی می باشد. منوی متنوع کافی شاپ برج شامل انواع نوشیدنی، کیک، دسر، غذا و فست فود و... می باشد. کافی شاپ برج محیطی برای دورهمی‌ های خانوادگی و دوستانه می باشد. از جذاب ترین قسمت های این کافی شاپ کتابخانه آن می باشد که می توانید در کنار نوشیدن یک فنجان قهوه از خواندن کتاب نیز لذت ببرید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما تهران اهواز را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

کافی شاپ پیچک اهواز

از کافه‌ های معروف و محبوب اهواز می توان به کافه پیچک می باشد، کافی شاپ پیچک از بهترین کافه‌ های اهواز که طرفدارن بسیاری را جذب خود کرده است، کافی شاپ پیچک اهواز دارای منوی متنوعی از نوشیدنی‌ های گرم و سرد، دسر و میان وعده‌ های خوشمزه، انواع سالاد، پاستا، ساندویچ و... می باشد. کافی شاپ پیچک با طراحی و معماری منحصر به فرد، ارائه منوی متنوع و همچنین محیطی برای برگزاری مناسبت‌ هایی همچون جشن‌ های تولد، سالگرد ازدواج، سالگرد نامزدی می باشد. کافی شاپ پیچک اهواز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد.

باغ گیاه شناسی تهران

۱۵ بازديد

باغ گیاه شناسی تهران

شهر بزرگ تهران دارای جاذبه های بی نظیر و دیدنی فراوانی می باشد، از جاذبه های تاریخی و طبیعی تا دیگر دیدنی های این شهر سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود کشانده است، در این مقاله قصد داریم به معرفی باغ گیاه شناسی تهران که از جاذبه های دیدنی و منحصربفرد پایتخت کشور می باشد بپردازیم. آس چارتر بهترین مرجه ارائه دهنده بلیط هواپیما در مشهد می باشد.

معرفی باغ گیاه شناسی تهران

باغ گیاه شناسی تهران بزرگترین باغ گیاه شناسی در خاورمیانه بشمار می رود که دارای وسعت بی نظیر حدود 145 هکتار که از لحاظ وسعت جزو ۱۰ باغ گیاه شناسی برتر جهان محسوب می شود. باغ گیاه شناسی در قسمت شمال غربی شهر تهران در دامنه جنوبی رشته ‌کوه‌های البرز در منطقه چیتگر قرار دارد. باغ گیاه شناسی تهران توسط تعدادی کارشناسان ایرانی و خارجی طراحی و در سال 1348 احداث گردید. باغ گیاه شناسی تهران حدود ۳۰۰۰ گونه درخت، درختچه و گل، کلکسیون از گیاهان جهان را در خود نگهداری و پرورش می دهد. باغ گیاه شناسی تهران به موزه گیاه شناسی ایران نیز شهرت دارد.

بخش های مختلف باغ گیاه شناسی تهران

باغ گیاه شناسی تهران دارای بخش‌ های زیادی می باشد، در این باغ گیاه شناسی ملی ایران گونه خاصی از گیاهان نقاط مختلف ایران و جهان نگهداری و پرورش داده می شود، از بخش های مختلف باغ گیاه شناسی ملی ایران می توان به بخش رویشگاه قاره اروپا، بخش رویشگاه قاره آمریکا، بخش رویشگاه چین و ژاپن، بخش رویشگاه گیاهان هیمالیا، بخش پرورش گیاهان دارویی، بخش ناحیه ایرانی و تورانی، بخش گیاهان آذربایجان و قفقاز، بخش گیاهان حوزه البرز، بخش گیاهان حوزه زاگرس، بخش باغ میوه ایرانی، بخش گیاهان گلخانه‌ ای جنوب، بخش آربراتوم، بخش باغ سیستماتیک و بخش خزر می باشد، در ادامه با بخش هایی از این باغ وسیع زیبا آشنا خواهید شد.

بخش رویشگاه قاره اروپا

بخش رویشگاه قاره اروپا حدود ۴۲۰۰ هکتار دارد، در این بخش گیاهان وارداتی از اروپا پرورش داده می شود، بخش رویشگاه قاره اروپا دارای معماری و طراحی بی نظیری از معماری یونان باستان می باشد که این بخش از دو قسمت اروپا مشاهیر و اروپا یک می باشد، بخش رویشگاه قاره اروپا از خیره‌ کننده‌ ترین و دیدنی‌ ترین بخش های باغ گیاه شناسی تهران می باشد که در آن تندیس هایی از گیاه‌ شناسان مشهور اروپایی مانند: داروین، واسیر، مندل، رشینگر و لینائوس قرار دارد.

بخش باغ میوه ایرانی

در این بخش میوه های بومی ایران پرورش داده می شود، بخش باغ میوه ایرانی حدود ۴٫۵ هکتار وسعت دارد و از درختان میوه ای که در این باغ پرورش داده می شود می توان به درختان میوه انجیر، انار، آلو، زالزالک، زیتون، سنجد، گلابی، فندق، هلو، شلیل، عناب، زردآلو، توت، انگور و پسته اشاره کرد. هدف از ایجاد این بخش حفظ میراث ژنتیکی میوه‌ های بومی ایران می باشد.

مکان‌های دیدنی جزیره کیش

۱۴ بازديد

نکات مهم در سفر به کیش

کیش یکی از جزایر توریستی و زیبای با مساحت 44 کیلومتری به‌صورت بیضی‌شکل با طول حدود 45/15 کیلومتر و عرض 5/7 کیلومتری و مساحت حدود 90 کیلومترمربع در وسط خلیج‌فارس قرار دارد و مرکز بخش کیش جزو شهرستان بندر لنگه و استان هرمزگان می‌باشد. جزیره کیش از شمال به کشور ایران، از شرق به تنگه هرمز، از جنوب نیز به امارات و از غرب نیز به کشورهای بحرین و عربستان منتهی می‌شود. کیش سالانه میهمان بیش از یک میلیون و هفتصد هزار گردشگر می‌باشد که از مکان‌های جذاب جزیره دیدن می‌نمایند. کیش جزو منطقه آزاد تجاری محسوب می‌شود و اگر نیاز به سفر با قیمت مناسب به یک مکان دیدنی را دارید که هم ساحل و دریا باشد و هم تفریحات دریایی و پاساژهای لوکس، قطعاً کیش بهترین گزینه است. آب‌وهوای کیش در تابستان بسیار گرم و غیرقابل‌تحمل است و بهترین زمان سفر به این جزیره فصل پاییز و زمستان است. به دلیل ماهیت جغرافیایی که کیش که در وسط دریا قرار دارد شما یا باید به‌صورت زمینی و سفر با لنج به آنجا بروید یا باید از هواپیما استفاده نمایید که بهترین گزینه برای سفر به کیش تهیه بلیت هواپیما و سفر هوایی است.

مسافت کیش تا تهران از راه هوایی حدود 1052 کیلومتر، تا بندرعباس نیز 250 کیلومتر می‌باشد که نزدیک‌ترین بندر ایران به جزیره کیش، بندر آفتاب است که با این جزیره حدود 13 کیلومتر فاصله دارد. اگر قصد سفر هوایی به کیش را دارید شما در این مقاله می‌توانید با یکی از بهترین وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما آشنا شوید پس با ما همراه باشید.

مکان‌های دیدنی جزیره کیش

کشتی یونانی

کشتی یونانی یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش می‌باشد که در خیابان غروب قرار دارد. کشتی یونانی در سال 1966 در نزدیکی روستای باغو بر روی آب باشکوه خلیج‌فارس و زیر نور زرد خورشید به آب انداخته شد. دلایل زیادی برای غرق شدن این کشتی از جمله مه‌آلود بودن هوا و نبود فانوس دریایی در جزیره کیش ذکر شده است. قسمت پایین کشتی یونانی هم اکنون در آب است به‌طوری‌که این منطقه بر اثر امواج دریا پوسیده می‌شود. اگر به دیدن کشتی یونانی در این جزیره می‌روید، آفتابی را که آرام‌آرام پشت کشتی یونانی می‌باشد را از دست ندهید، در سفر به جزیره حتماً بازدید از کشتی یونانی را از دست ندهید زیرا این لحظات برای هر بیننده و گردشگری مناسب می‌باشد. در نزدیکی کشتی یونانی یک پارک ساحلی برای راحتی گردشگران و بازدیدکننده‌ها قرار دارد که امکانات رفاهی نظیر کافه تریا، آمفی‌تئاتر، رستوران‌های ایرانی و لبنانی، فروشگاه‌های تنقلات، فروشگاه کرایه اسکیت و دوچرخه و فروشگاه‌های ورزشی وجود دارد. اگر عاشق عکس گرفتن در ساحل هستید، به خط ساحلی کشتی یونانی در کیش بروید زیرا بسیاری از عکاسان حرفه‌ای به این نقطه می‌آیند تا از دریای ناب و لحظات غروب خورشید عکس بگیرند و تصاویری عالی از این صحنه رؤیایی را در خاطرات و دوربین‌های خود ثبت کنند.

هتل های لوکس اصفهان

۱۵ بازديد

هتل های لوکس اصفهان

سومین شهر پهناور کشور، اصفهان، سالانه میزبان گردشگران و مسافران بسیار زیادی می باشد که برخی از شهرهای اطراف به اصفهان آمده اند و برخی دیگر نیز توریست های خارجی هستند که با شنیدن زیبایی های این شهر تاریخی، تصمیم گرفته اند به ایران سفر کرده و به نصف جهان بیایند. در این مقاله آس چارتر به معرفی هتل های لاکچری و معروف اصفهان می پردازد. آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط ارزان چارتر شما به خواندن بقیه این مقاله دعوت می کند.

هتل های اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

در اصفهان هر سمتی را که نگاه کنید یک هتل بسیار با شکوه با قدمت چند ساله می بینید. یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین هتل های شهر اصفهان به نام هتل پیروزی در ذهن مردم و مسافران ثبت شده است.هتل پیروزی دارای 95 واحد اقامتی برای مسافران می باشد و این واحد ها در 5 طبقه تشکیل شده اند. دراولین ورود شما حس می کنید که هتل پیروزی تازه تاسیس شده است اما در واقعیت این چنین نیست بنای این در 4 دهه پیش ساخته شده و میزبان جهان گردان و گردشگران بسیاری از نقاط مختلف دنیا در این هتل اتاق رزرو کرده اند. هتل پیروزی در اوایل تاسیس خود به نام کوروش شناخته شده بود اما با گذشت زمان و ایجاد تغییرات در ساخت و ساز  و بعد از سال ها نام پیروزی را برای هتل انتخاب کردند.

هتل های اصفهان

هتل پیروزی چه اقداماتی برای مشتریان خود ارائه می دهد؟

هتل پیروزی با داشتن چهار ستاره طلایی و درخشان خدمات بسیار متنوع و زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. افرادی که اهل کتاب خواندن هستند در این هتل می توانند از کتاب خوانه بهره مند شوند و با خواندن کتاب های موجود در هتل اوقات فراغت خود را سپری کنند. در هتل پیروزی بازی های اینترنتی در اختیار شما قرار داده می شود و خدمات دیگر نظیر آرایشگاه، جکوزی، استخر، صندوق امانات، فروشگاه و ... سبب شده است که مشتریان بتوانند به راحتی در این محیط نیاز های خود را رفع کنند بدون این که بخواهند از محوطه هتل خارج شوند.

هتل های اصفهان

ویژگی خارق العاده دیگر هتل پیروزی داشتن پارکینگ بسیار بزرگ و مجهز است که موجب شده تا مسافران بتوانند با خیال آسوده با وسیله نقلیه خود سفر کنند. وجود رستوران های بسیار شیک و مجلل در هتل موجب شده تا مسافران با هر علاقه غذایی که دارند بتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن لذت ببرند. افرادی هم هستند که می خواهند در هتل جای دنج و آرامی را برای چند ساعتی در اختیار داشته باشند که میتوانند در کافی شاپ های هتل پیروزی با نوشیدن انواع نوشیدنی های دل چسب و گوش دادن به موسیقی آرام چند ساعتی را از این فضا لذت ببرند.

هتل های اصفهان