جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اردیبهشت ماه 1403

دیدنی های غار نخجیر مرکزی

پیست اسکی دبی

۰ بازديد

پیست اسکی دبی

دبی یک شهر کویری است که در تابستان هوای آن به 50 درجه سانتیگراد می ‌رسد، پیست اسکی دبی مال، اولین پیست اسکی سرپوشیده در امارات متحده عربی و صحرای خاورمیانه، در سال 2005 در مرکز خرید امارات تاسیس شد، پیست اسکی دبی، یکی از هیجان انگیزترین مراکز تفریحی و گردشگری دبی می باشد که در دبی مال واقع شده است، دمای هوا در پیست اسکی به طور مداوم بین منفی 1 تا 2 درجه سانتی‌گراد است، طراحی این پیست اسکی زیبا در دبی توسط گروه مجید الفطیم انجام شده است که مدیریت آن را نیز بر عهده دارد. آس چارتر در این مقاله به معرفی پیست اسکی دبی می پردازد، آس چارتر بهترین مرجع ارئه دهنده بلیط هواپیما ارزان تهران دبی در شهر مشهد می باشد.

معرفی پیست اسکی دبی

اسکی دبی یکی از سه پیست اسکی سرپوشیده بزرگ در جهان است و در خاورمیانه بی نظیر است. در این پیست حدود 6000 تن برف وجود دارد، پیست اسکی دبی بیش از 22500 متر مربع مساحت دارد که قسمت های مختلفی در آن طراحی شده است. پیست اسکی دبی در نوامبر 2005 افتتاح شد، همچنین در این پارک برفی در شهر دبی یک کوه برفی عظیم با ارتفاع 85 متر معادل یک ساختمان 25 طبقه با 5 شیب مختلف سخت، متوسط، آسان، مبتدی و ...وجود دارد. می توانید در دامنه های پوشیده از برفش به مدت 2 ساعت سر بخورید و لذت ببرید.

 

خدمات آنلاین آژانس هواپیمایی آس چارتر

۰ بازديد

سفر همیشه از لذت بخش ترین لحظات زندگی بشر بوده و هیچوقت نمی توان خاطراتش را از یاد برد. در گذشته راه های زمینی و وسایل حمل و نقل بین شهری باعث می شد مسیرها تا حدودی طولانی و خسته کننده شوند و فکر شروع سفر را آزار دهنده می کرد. اما گذر زمان روش های مختلف هوایی، ریلی و غیره را روی کار آورد که دغدغه مشکلات شروع سفر مرتفع شد. آژانس هواپیمایی آس چارتر، خرید بلیط ارزان چارتری هواپیما ، خرید بلیط قطار، خرید بلیط اتوبوس، خرید تور های مسافرتی و غیره را برای رفاه حال شما مسافران عزیز به صورت اینترنتی و 24 ساعته همراه با کادر صبور و قدرتمند فراهم کرده است تا پکیجی از بهترین ها را داشته باشید. در ادامه با آس چارتر همراه باشید و با خدمات ما در این زمینه بیشتر آشنا شوید.

خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی

بهترین و لذت بخش ترین روش پیمودن مسیر در کمترین زمان ممکن، مسافرت با هواپیما است. روشی که مرز نمی شناسد و به راحتی در چند ساعت یا حتی مدت زمان کمتر می توانید مرزها را پشت سر بگذارید. خرید بلیط هواپیما از جمله پرطرفدار ترین گزینه های سفر است که می توانید با انتخاب ایرلاین های مختلف داشته باشید. مهم نیست سفر داخلی در پیش دارید یا خارجی در هر صورت آس چارتر کلیه ایرلاین های ایرانی و خارجی را تحت پوشش دارد که می توانید از میان آن ها انتخاب مناسب را داشته باشید. شاید از نقطه نظر شما ارزان ترین ایرلاین، بهترین باشد و یا با کیفیت ترین ایرلاین ایده ال باشد در هر صورت می توانید در زمان خرید بلیط چارتر هواپیما هر آنچه را که بخواهید انتخاب کنید. اما مزیت خرید آنلاین بلیط هواپیما چیست؟ شما به راحتی  می توانید از طریق سایت آس چارتر هم بلیط ارزان تهیه کنید و هم بهترین پرواز را مطابق سلیقه تان خرید کنید.

بهترین شیرینی فروشی های تهران

۱ بازديد

بهترین شیرینی فروشی های تهران

تهران شهری با جاذبه های گردشگری و توریستی که روزانه مقصد گردشگری بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی می باشد، تهران دارای موزه ها، پارک ها، رستوران های متعدد و از نظر مکان های تفریحی و گردشگری هم بی نظیر است. یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی در بین خانواده ها شیرینی است که هر شهر در ایران دارای شیرینی مخصوص خود می باشد واز اینخوراکی خوشمزه در جشن‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و مجالس زیاد استفاده می شود. در این مقاله  از آس چارتر می خواهیم بهترین شیرینی فروشی های معروف تهران را به شما معرفی کنیم، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما لحظه آخری بندرعباس تهران را از این سامانه به راحتی تهیه نمایید.

 

سفر به شهر زیر زمینی کاریز کیش!

۰ بازديد

سفر به شهر زیر زمینی کاریز کیش!

اگر از ان دسته ادم هایی هستید که کیش را دوست دارید. این مطلب را ازدست ندهید در این مطلب می خواهیم شما را با یکی از جاذبه های گردشگری فوق العاده کیش اشنا کنیم. مطمئنیم پس از خواندن این مطلب به فکر این می افتید که سری به کیش بزنید اما نگران بلیط خود نباشید زیرا شما می توانید در کمترین زمان ممکن بلیط چارتری ارزان تهران کیش و بلیط هواپیما خود را از سایت اس چارتر دریافت نمایید. پس با ما همراه باشید.

تاریخچه شهر زیرزمینی کاریز کیش

این شهر در 12 متری عمق زمین قرار دارد و ارتفاع ان 8 متر می باشد. سقف این بنای زیبا را با سنگ های صدف و مرجان ساخته اند. قناتی که در این زیر زمین وجود دارد قدمت ان به 2500 سال می رسد. همچنین این قنات اب شیرین را هم تامین می کرده است. اما رفته رفته ،بخشهای زیادی از جمله غرفه های صنایع دستی ایرانی، رستوران های سنتی، سالن امفی تئاتر کنفرانس، گالری هنری به ان اضافه شده است.

این شهر بسیار زیبا در همه فصل ها قابل مشاهده است و اگر دوست دارید میتوانید در هر فصل از سال به کیش رفته و با سیستم هیدرولیک این جاذبه شگفت انگیز اشنا بشوید.

 

عمیق ترین استخر دنیا در دبی

۱ بازديد

طراحی دیپ دایو

این مورد شایان توجه است که شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم به عنوان ولیعهد کشور امارات متحده عربی جزء اولین کسانی بودکه از این استخر استفاده کرد و تجربه شیرجه و غواصی در دیپ دایو نیز در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت. از دیگر چهره هایی که جزء اولین استفاده کنندگان از این استخر شگفت انگیز بودند می توان به ویل اسمیت بازیگر مشهر هالیودی اشاره کرد که گشت و گذار در این استخر عجیب را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. امارات متحده عربی از دیرباز تلاش کرده تا با ساختن سازه های فراتصور و خاص و خارق العاده گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به این کشور بکشاند که تاحدود زیادی هم موفق بوده است. این استخر هم یکی از جاذبه های دبی است که در ابتدا فقط با دعوتنامه میشد از آن استفاده کرد. اما افراد زیادی مخصوصا غواصان زیادی از افتتاح آن به بازدید آن آمدند و شگفت زده شدند.
معماری صدف گونه در این سازه کاملا مطابق پیشینه کشور دبی است. همه ما می دانیم که دبی تاریخ طولانی در زمینه صید صدف ومروارید دارد و این بنا هم به این نکته اشاره می کند.

یکی از مواردی که از اول مسئله بود برای سازندگان این استخر بحث تامین نور آن بود و شما هم شاید به این مسئله فکر کنید که در عمقاین استخر فضا تاریک است اما بهتر است بدانید ۱۶۴ منبع نوری در این استخر به کار رفته و در واقع سازندگان این استخر فکر این  مسئله را از قبل کرده و مشکل آنرا حل کرده اند به طوریکه که در بازدید از آن به خوبی پی می برید که این مشکل با نورپردازی های عالی به خوبی حل شده است. شما می توانید برای تهیه بلیط هواپیما خارجی ارزان با بهترین قیمت به سایت آس چارتر مراجعه کنید و ازتخفیف اولین خرید بهره ببرید.

 

امامزاده میرمحمد حنفیه بوشهر

۱ بازديد

امامزاده میرمحمد حنفیه بوشهر

استان بوشهر یکی از استان‌های جنوبی کشور و پایتخت انرژی ایران در حاشیه خلیج فارس می باشد، که دارای جاذبه های تاریخی و جاذبه های طبیعی بسیار زیادی می باشد، بوشهر دارای آب ‌وهوای گرم و خشک است، جاذبه های تاریخی و طبیعی نظیر گورستان شغاب، گور دختر، کاخ کوروش، موزه رییس علی دلواری، گورستان سیراف، گنبد نمکی جاشک و عمارت امیریه می باشد. آس چارتر در این مقاله قصد دارد به معرفی یکی از اماکن مذهبی بوشهر در جزیره خارک امامزاده میرمحمد حنفیه می پردازد، آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط چارتر هواپیما ارزان مشهد کیش را از سامانه آس چارتر دریافت نمایید.

چالیدره مشهد زیباترین مکان تفریحی

۳ بازديد

چالیدره مشهد زیباترین مکان تفریحی

چالیدره مشهد کجاست؟

شهر مشهد در طی سالیان گذشته تغییر های زیادی کرده است و رفته رفته، مراکز بسیار خوب و زیبایی ساخته است که یکی از این مراکز خوب چالیدره است. مشهد که شهری زیارتی و سیاحتی است همه ساله از سراسر دنیا گردشگران زیادی دارد. اگرمی خواهید به مشهد سفر کنید و از چالیدره ی  طرقبه نهایت لذت را ببرید بهتراست بلیط هواپیما و بلیط چارتری آبادان مشهد را گرفته و به مشهد سفر کنید. در این مقاله آس چارتر قصد دارد که توضیح کاملی درباره ی چالیدره بدهد. پس با ما همراه باشید.

آنالیا ترکیه

۱ بازديد

آنالیا ترکیه

آنالیا شهری تاریخی در ترکیه است که در فاصله 135 کیلومتری آنتالیا قرار دارد. آنالیا امروزه  بعنوان یکی ازمقاصد اصلی گردشگران در جهان شناخته می شود. آنالیا از شمال به رشته کوه های توروس و از جنوب به دریای مدیترانه و از شرق به قاضی پاشا منتهی می باشد. در این مطلب به سراغ حقایق جالب در رابطه با این شهر زیبا و تاریخی رفته ایم، با آس چارتر همراه باشید تا آلانیا را بهتر بشناسیم.

آنالیا در گذشته بخشی از سرزمین کیلیکیه و همچنین بخشی ازسرزمین پامفیلیا محسوب می شد و بخشی از امپراطوری ایران بود.سپس زیر سلطه و حکومت یونانی ها و رومی ها درآمد. در دوره امپراطوری روم شرقی به آن نام کلنوروس یا کوه زیبا داده شد. علاء الدین کیقباد، در سده13 میلادی نام شهر را به علائیه تغییر داد در آخر آلانیا در سال 1471میلادی ضمیمه امپراطوری عثمانی شد. در این مطلب از آس چارتر قصد داریم شما را با معروف ترین هتل های شهرآنالیا آشنا کنیم. همچنین میتوانید بلیط هواپیما تهران آنتالیا خود را از سایت دریافت کنید ودر ادامه با ما همراه باشید.

 

معرفی کامل شهر نوشهر مازندران

۱ بازديد

معرفی کامل شهر نوشهر مازندران

شهرستان نوشهر یکی از شهر های استان مازندران است که در سمت غرب به چالوس و از سمت شرق به نور راه دارد. تمامی شهر های مازندران جاذبه های خاص و زیبایی خودشان را دارند. اما در سمت غرب ویلا ها گرانتر از سمت شرق است. این شهر بندر دارد و دارای فرودگاه است که از سمت شرق به ساری و سمت غرب به رامسر راه دارد. زبان مردم این شهر به گویش کجوری است که به گویش چالوس و نور شباهت بسیار زیادی دارد. بندر نوشهر با کشورهای حاشیه کارهای تجاری انجام می دهند. شما می توانید بلیط هواپیما چارتر مشهد نوشهر و بلیط ارزان هواپیما نوشهر خود را از سایت آس چارتر تهیه کنید

 

معرفی 17 هتل زیبای جزیره کیش 2

۱ بازديد

. هتل کوروش؛ نزدیک به مراکز خرید

هتل کوروش پنج ستاره با سوئیت های رو به دریا و رو به جزیره خود بسیاری از مسافران را موقع رزرو اقامتگاه به خود می خواند. به علاوه نوساز بودن هتل و اینکه 198 اتاق و سوئیت در 16 طبقه این هتل پراکنده شده اند، به اندازه کافی برای رزرو وسوسه کننده به نظر می رسند. با استفاده از سامانه آنلاین بلیط چارتری هواپیما تهران کیش آس چارتر می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

 وجود 9 رستوران مجلل نیز خود به قدر کافی گویای توجه صاحبان هتل به پذیرایی از مهمانان است. دلایل زیر به محبوبیت کوروش در میان هتل های این جزیره کمک کرده اند:

• اتاق های تمیز و مجهز که نمای روبه دریا دارند

• به مکان های دیدنی جزیره دسترسی خوبی دارد

• پرسنل برخورد خوب و محترمانه ای دارند

• صبحانه متنوع و باکیفیت است