پنجشنبه ۲۹ شهریور ۰۳

کافه های اهواز

دیدنی های غار نخجیر مرکزی

کافه های اهواز

۱۶ بازديد

 کافی شاپ کوچه اهواز

از دیگر کافه های اهواز کافی شاپ کوچه می باشد، کافی شاپ کوچه با منویی متنوع و قیمت های بسیار بالایی می باشد، این کافه ۳۵ نفر  حدود ظرفیت دارد و از  بهترین کافه‌ های اهواز بشمار می رود. کافی شاپ کوچه دارای محیط دلنشین و آرام و پرسنلی خوش برخورد و امکاناتی مانند: رزرو تلفنی و اینترنتی، تخفیف مطالعاتی، منوی متنوع، امکان برگزاری جشن‌ های تولد سالگرد و ... می باشد و منوی آن شامل: دسر، نوشیدنی‌ های گرم، شیک ‌ها، آبمیوه‌های طبیعی، نوشیدنی ‌های ترش و شیرین، چای و دمنوش‌ها، عصرانه، انواع قهوه‌های گرم و سرد با کیفیت بسیار بالایی می باشد.

کافی شاپ برج اهواز

کافی شاپ برج از بهترین کافه‌ های اهواز که محبوبیت بسیار زیادی دربین مردم اهواز دارد، کافی شاپ برج در خیابان کیانپارس اهواز قرار دارد و دارای دکوراسیون سنتی بسیار شیکی می باشد. منوی متنوع کافی شاپ برج شامل انواع نوشیدنی، کیک، دسر، غذا و فست فود و... می باشد. کافی شاپ برج محیطی برای دورهمی‌ های خانوادگی و دوستانه می باشد. از جذاب ترین قسمت های این کافی شاپ کتابخانه آن می باشد که می توانید در کنار نوشیدن یک فنجان قهوه از خواندن کتاب نیز لذت ببرید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما تهران اهواز را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

کافی شاپ پیچک اهواز

از کافه‌ های معروف و محبوب اهواز می توان به کافه پیچک می باشد، کافی شاپ پیچک از بهترین کافه‌ های اهواز که طرفدارن بسیاری را جذب خود کرده است، کافی شاپ پیچک اهواز دارای منوی متنوعی از نوشیدنی‌ های گرم و سرد، دسر و میان وعده‌ های خوشمزه، انواع سالاد، پاستا، ساندویچ و... می باشد. کافی شاپ پیچک با طراحی و معماری منحصر به فرد، ارائه منوی متنوع و همچنین محیطی برای برگزاری مناسبت‌ هایی همچون جشن‌ های تولد، سالگرد ازدواج، سالگرد نامزدی می باشد. کافی شاپ پیچک اهواز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.