پنجشنبه ۲۹ شهریور ۰۳

هتل های لوکس اصفهان

دیدنی های غار نخجیر مرکزی

هتل های لوکس اصفهان

۱۶ بازديد

هتل های لوکس اصفهان

سومین شهر پهناور کشور، اصفهان، سالانه میزبان گردشگران و مسافران بسیار زیادی می باشد که برخی از شهرهای اطراف به اصفهان آمده اند و برخی دیگر نیز توریست های خارجی هستند که با شنیدن زیبایی های این شهر تاریخی، تصمیم گرفته اند به ایران سفر کرده و به نصف جهان بیایند. در این مقاله آس چارتر به معرفی هتل های لاکچری و معروف اصفهان می پردازد. آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط ارزان چارتر شما به خواندن بقیه این مقاله دعوت می کند.

هتل های اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

در اصفهان هر سمتی را که نگاه کنید یک هتل بسیار با شکوه با قدمت چند ساله می بینید. یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین هتل های شهر اصفهان به نام هتل پیروزی در ذهن مردم و مسافران ثبت شده است.هتل پیروزی دارای 95 واحد اقامتی برای مسافران می باشد و این واحد ها در 5 طبقه تشکیل شده اند. دراولین ورود شما حس می کنید که هتل پیروزی تازه تاسیس شده است اما در واقعیت این چنین نیست بنای این در 4 دهه پیش ساخته شده و میزبان جهان گردان و گردشگران بسیاری از نقاط مختلف دنیا در این هتل اتاق رزرو کرده اند. هتل پیروزی در اوایل تاسیس خود به نام کوروش شناخته شده بود اما با گذشت زمان و ایجاد تغییرات در ساخت و ساز  و بعد از سال ها نام پیروزی را برای هتل انتخاب کردند.

هتل های اصفهان

هتل پیروزی چه اقداماتی برای مشتریان خود ارائه می دهد؟

هتل پیروزی با داشتن چهار ستاره طلایی و درخشان خدمات بسیار متنوع و زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. افرادی که اهل کتاب خواندن هستند در این هتل می توانند از کتاب خوانه بهره مند شوند و با خواندن کتاب های موجود در هتل اوقات فراغت خود را سپری کنند. در هتل پیروزی بازی های اینترنتی در اختیار شما قرار داده می شود و خدمات دیگر نظیر آرایشگاه، جکوزی، استخر، صندوق امانات، فروشگاه و ... سبب شده است که مشتریان بتوانند به راحتی در این محیط نیاز های خود را رفع کنند بدون این که بخواهند از محوطه هتل خارج شوند.

هتل های اصفهان

ویژگی خارق العاده دیگر هتل پیروزی داشتن پارکینگ بسیار بزرگ و مجهز است که موجب شده تا مسافران بتوانند با خیال آسوده با وسیله نقلیه خود سفر کنند. وجود رستوران های بسیار شیک و مجلل در هتل موجب شده تا مسافران با هر علاقه غذایی که دارند بتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن لذت ببرند. افرادی هم هستند که می خواهند در هتل جای دنج و آرامی را برای چند ساعتی در اختیار داشته باشند که میتوانند در کافی شاپ های هتل پیروزی با نوشیدن انواع نوشیدنی های دل چسب و گوش دادن به موسیقی آرام چند ساعتی را از این فضا لذت ببرند.

هتل های اصفهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.