پنجشنبه ۲۹ شهریور ۰۳

نایبند بوشهر

دیدنی های غار نخجیر مرکزی

نایبند بوشهر

۱۵ بازديد

ساحل بنود

یکی از جاذبه های دیدنی در نزدیکی نایبند ساحل بنود می باشد، ساحل بنود دارای یک غاری بسیار زیبا می باشد این ساحل  در نزدیکی روستای بنود قرار گرفته است، این ساحل زیبا لوکیشین فیلم سینمایی حضرت محمد ص بوده است، این منطقه بی نظیر یکی از بکرترین جاذبه هایی است که می توانید به تفریح و عکاسی کردن بپردازید و لحظات  و صحنه های جذابی را برای خود به یادگار ثبت کنید.

آدرس ساحل بنود: استان بوشهر، ۳۵ کیلومتری عسلویه، روستای بنود

پارک ساحلی نخل تقی

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی در اطراف نایبند بوشهر پارک ساحلی نخل تقی می باشد، ساحلی زیبا و دل انگیز که می توانید در این ساحل به تفریح و قدم زدن بپردازید و از جذابیت ها و آرامش این ساحل نهایت لذت را ببرید. این پارک دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی از جمله: فانوس دریایی، کافی‌شاپ لنجی، ماهی‌ گیری، پیست اسکیت، دوچرخه‌سواری، باشگاه بدن‌سازی، ورزش‌ها و تفریح‌های آبی و... از جمله امکانات ورزشی منطقه ساحلی نخل تقی می باشد که می توانید در آن حتی شبی را اقامت کنید، پارک ساحلی نخل تقی حدود۳۳ کیلومتر با ساحل بنود فاصله دارد.

آدرس پارک ساحلی نخل تقی: استان بوشهر، ۳۵ کیلومتری عسلویه، روستای بنود

چشمه کلات

از دیگر جاذبه های دیدنی در نزدیکی نایبند روستای کلات می باشد که دارای طبیعت بی نظیری می باشد، چشمه کلات از زیباترین جاهای دیدنی در این روستا می باشد، چشمه ای جوشان و خروشان در کنار طبعیت بکر و سرسبز با نخل های قدکشیده و تنومند و صخره ها و کوه های زیبا که در اطراف این روستا قرار گرفته است، این روستا گردشگری سالانه گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می کند. با رزرو بلیط چارتر هواپیما مشهد کیش از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس چشمه کلات: ۱۵کیلومتری جنوب شهر عسلویه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.