پنجشنبه ۲۹ شهریور ۰۳

مکان‌های دیدنی جزیره کیش

دیدنی های غار نخجیر مرکزی

مکان‌های دیدنی جزیره کیش

۱۵ بازديد

نکات مهم در سفر به کیش

کیش یکی از جزایر توریستی و زیبای با مساحت 44 کیلومتری به‌صورت بیضی‌شکل با طول حدود 45/15 کیلومتر و عرض 5/7 کیلومتری و مساحت حدود 90 کیلومترمربع در وسط خلیج‌فارس قرار دارد و مرکز بخش کیش جزو شهرستان بندر لنگه و استان هرمزگان می‌باشد. جزیره کیش از شمال به کشور ایران، از شرق به تنگه هرمز، از جنوب نیز به امارات و از غرب نیز به کشورهای بحرین و عربستان منتهی می‌شود. کیش سالانه میهمان بیش از یک میلیون و هفتصد هزار گردشگر می‌باشد که از مکان‌های جذاب جزیره دیدن می‌نمایند. کیش جزو منطقه آزاد تجاری محسوب می‌شود و اگر نیاز به سفر با قیمت مناسب به یک مکان دیدنی را دارید که هم ساحل و دریا باشد و هم تفریحات دریایی و پاساژهای لوکس، قطعاً کیش بهترین گزینه است. آب‌وهوای کیش در تابستان بسیار گرم و غیرقابل‌تحمل است و بهترین زمان سفر به این جزیره فصل پاییز و زمستان است. به دلیل ماهیت جغرافیایی که کیش که در وسط دریا قرار دارد شما یا باید به‌صورت زمینی و سفر با لنج به آنجا بروید یا باید از هواپیما استفاده نمایید که بهترین گزینه برای سفر به کیش تهیه بلیت هواپیما و سفر هوایی است.

مسافت کیش تا تهران از راه هوایی حدود 1052 کیلومتر، تا بندرعباس نیز 250 کیلومتر می‌باشد که نزدیک‌ترین بندر ایران به جزیره کیش، بندر آفتاب است که با این جزیره حدود 13 کیلومتر فاصله دارد. اگر قصد سفر هوایی به کیش را دارید شما در این مقاله می‌توانید با یکی از بهترین وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما آشنا شوید پس با ما همراه باشید.

مکان‌های دیدنی جزیره کیش

کشتی یونانی

کشتی یونانی یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش می‌باشد که در خیابان غروب قرار دارد. کشتی یونانی در سال 1966 در نزدیکی روستای باغو بر روی آب باشکوه خلیج‌فارس و زیر نور زرد خورشید به آب انداخته شد. دلایل زیادی برای غرق شدن این کشتی از جمله مه‌آلود بودن هوا و نبود فانوس دریایی در جزیره کیش ذکر شده است. قسمت پایین کشتی یونانی هم اکنون در آب است به‌طوری‌که این منطقه بر اثر امواج دریا پوسیده می‌شود. اگر به دیدن کشتی یونانی در این جزیره می‌روید، آفتابی را که آرام‌آرام پشت کشتی یونانی می‌باشد را از دست ندهید، در سفر به جزیره حتماً بازدید از کشتی یونانی را از دست ندهید زیرا این لحظات برای هر بیننده و گردشگری مناسب می‌باشد. در نزدیکی کشتی یونانی یک پارک ساحلی برای راحتی گردشگران و بازدیدکننده‌ها قرار دارد که امکانات رفاهی نظیر کافه تریا، آمفی‌تئاتر، رستوران‌های ایرانی و لبنانی، فروشگاه‌های تنقلات، فروشگاه کرایه اسکیت و دوچرخه و فروشگاه‌های ورزشی وجود دارد. اگر عاشق عکس گرفتن در ساحل هستید، به خط ساحلی کشتی یونانی در کیش بروید زیرا بسیاری از عکاسان حرفه‌ای به این نقطه می‌آیند تا از دریای ناب و لحظات غروب خورشید عکس بگیرند و تصاویری عالی از این صحنه رؤیایی را در خاطرات و دوربین‌های خود ثبت کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.