جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

آرشیو فروردین ماه 1403

دیدنی های غار نخجیر مرکزی

ویلاژ توریست

۴ بازديد

ساله بسیاری از عزیزان در ولادت امام رضا به مشهد مقدس سفر میکنند و همین باعث می شود تا بلیط هواپیما و یا بلیط چارتری هواپیما و یا بلیط ارزان هواپیما به مقصد مشهد پیدا نشود، توصیه آس چارتر به همه عزیزان اگر می خواهید ولادت و یا شهادت امام رضا (ع) در مشهد مهمان باشید بهتر است از قبل بلیط هواپیما خود را رزرو کنید.

در ادامه با آس چارتر، ارائه کننده بهترین بلیط ارزان چارتری شیراز مشهد همراه باشید.

 

ویلاژ توریست

ویلاژ توریست مشهد یکی از بزرگترین مراکز تجاری-گردشگری مشهد محسوب می شود. که از نظر موقعیت جغرافیایی مرکز خرید ویلاژ توریست در بهترین موقعیت گردشگری و اقتصادی مشهد قرار دارد و با وجود مدت کوتاه راه اندازی آن در بین شهروندان و مسافران، جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است .این مکان رفاهی-تفریحی دارای ۲۶۰ واحد تجاری، شهربازی، بولینگ و بیلیارد، فودکورت (شامل غذاهای ایرانی و سنتی، غذاهای فرنگی و فست فود) و نیز دو طبقه پارکینگ طبقاتی رایگان با گنجایش ۱۵۰۰ ماشین است و سالن های سینما نیز در طبقه چهارم مجتمع واقع هستند.

نمای داخلی این مجتمع زیبا به شکل حلزونی می باشد و طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی دارد.دو آب نمای آب و آتش و نورپردازی خاص ورودی ساختمان، زیبایی این مجتمع را دو چندان کرده است. با استفاده از سامانه آنلاین بلیط چارتری هواپیما کیش مشهد و رزرو بلیط هواپیما مشهد می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

 

مجتمع تجاری و تفریحی ویلاژ توریست نزدیک است به پارک جنگلی وکیل آباد، کوهستان پارک شادی و نزدیکی به اماکن گردشگری مانند بند گلستان و چالیدره قرار دارد که خود این موضوع تاثیر به سزایی در اهمیتش بین مسافران و گردشگران بسیار زیاد است.

آدرس: ابتدای جاده طرقبه - نبش خیابان امام رضا ۸ -مجتمع ویلاژ توریست

هنگامی که بلیط هواپیما تهیه کردید و به مشهد سفر کردید، پیشنهاد آس چارتر به شما عزیزان این است که حتما دو روز از وقت خود را صرف دیدن این مراکز زیبا کنید تا در کنار زیارت حرم امام رضا (ع) لذت کافی از این مجتمع های تجاری هم ببرید.

مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و2

کیان سنتر1 را می توان از اولین مجتمع های تجاری دانست که پس از مجتمع تجاری پروما و نیکا احداث شده است.

مدتی بعد از احداث مجتمع کیان سنتر1 کیان سنتر2 افتتاح شد، این مجتمع های زیبا که خیلی زود مورد توجه و استقبال همگان واقع شده اند، دارای واحد های تجاری متعددی در زمینه ی ارائه ی پوشاک، لوازم تزئینی و .... می باشند. همچنین کیان سنتر 1 هایپر مارکت نسبتا بزرگی دارد، که امکان خریدی راحت را برای همگان فراهم نموده است. از دیگر جاذبه های این مجتمع تجاری شهر بازی است.

مجتمع تجاری کیان سنتر 2 نیز از مراکز خرید بسیار پر تردد شهر مشهد مقدس به شمار می آید. این مرکز خرید در زمینی به وسعت 2500 متر مربع و زیر بنایی حدود 32000 متر مربع بنا گردیده است. کیان سنتر 2 را می توان با دارا بودن 17 طبقه یکی از بزرگ ترین مجتمع های تجاری شهر مشهد به شمار آورد. علاوه بر واحدهای تجاری در این مجموعه هایپر مارکتی بزرگ با تنوع محصول بسیار قرار دارد و همچنین شهربازی و فود کورت از دیگر امکانات آن است. از امکانات رفاهی کیان سنتر 2 مشهد می توان به پارکینگ هم اشاره کرد.

اما تمرکز مراکز تجاری و اقامتی در اطراف محدوده حرم مطهر مشکلات شهری و ترافیکی متعددی برای مسافران و شهروندان ایجاد می کند. بر این اساس و به منظور ارایه خدمات و امکانات رفاهی، غذا و نوشیدنی ، سرگرمی و همچنین عرضه محصولات و اقلام مصرفی ، کادویی و سوغات به مسافران و ساکنان گرانقدر مشهد مقدس، مجتمع های تجاری بزرگ کیان 1 و 2 ، در موقعیت شهری ایده آل با بار ترافیکی روان و فضای وسیع احداث گردیده و در حال خدمت رسانی به مراجعان و مشتریان خود می باشد.

آدرس: بلوار جانباز، تقاطع فرامرز عباسی

گردشگری ماسال

۳ بازديد
شهرستان ماسال یکی از زیباترین جاهای دیدنی کشورمان که درغرب استان گیلان قرار دارد، این شهر حدود ۶۳۰ کیلومتر مربع وسعت دارد و بعد از رودبار دومین شهرستان مرتفع استان گیلان بشمار می رود، این شهرستان از دو بخش ماسال و شاندرمن تشکیل شده است، شهرستان ماسال یکی از مقاصد گردشگری در شمال کشور که جاذبه های گردشگری زیادی همچون آبشارهای بلند، جنگل‌های سرسبز، رودخانه ‌های پر آب، مراتع سرسبز، جاذبه‌های تاریخی و ییلاقات خوش آب و هوا با کلبه‌ های چوبی رنگارنگ، که طرفداران طبیعت گر زیادی رابه سوی خود می کشاند. در ادامه با آس تور همراه باشید تا با جاذبه های ماسال آشنا شوید.بلیط هواپیما تهران عسلویه را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

شرکت های کمک رسان بیمه های مسافرتی خارجی

۳ بازديد

شرکت های کمک رسان بیمه های مسافرتی خارجی

از آنجایی که شرکت های بیمه داخلی نمی توانند در خارج از ایران شعبه ای داشته باشند، با یک یا چند شرکت کمک رسان در خارج از ایران قرارداد همکاری می بندند. برخی از شرکت های کمک رسانی که با شرکت های بیمه داخلی همکاری دارند، عبارتند از:

شرکت مید ایست(Mideast)

گروه بین المللی بیمه مید ایست فعالیت های خود را در سال 2001 و با تمرکز بر ارائه بیمه های مسافرتی و نیز خدمات کمک رسانی منطقه ای آغاز کرد. این شرکت بعد از امضای توافقی با شرکت آلمانی یورو کلاس به شرکت اصلی بیمه در خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیای مرکزی بدل شد. میدایست تا سال 2013، 10 میلیون مشتری در سراسر جهان داشته است. خدمات شرکت میدایست به شبکه وسیعی از خدمات درمانی و کمک رسانی تکیه دارد که با کیفیت بسیار بالای خود به نیازهای مسافران به صورتی مؤثر پاسخ می دهند. شرکت های بیمه سامان و پارسیان با شرکت میدایست همکاری می کنند. خدمات مورد اشاره این شرکت نیز عبارتند از:
پزشکان و تیم پزشکی متخصص مسلط به چندین زبان که در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمت می باشند.
تیمی از متخصصان که در زمینه جابجایی اورژانسی بیمار و بازگشت او به کشور خود مهارت و تخصص دارند.
بیش از 40 هزار خدمت رسان از جمله بیمارستان ها و مراکز پزشکی مهم
صدور صورتحساب مستقیم و هزینه های مربوط به بستری بیمار

می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما چارتری را از آس چارتر تهیه کنید، قیمت بلیط هواپیما خود را بررسی کرده و سفر خود را با ما تجربه کنید.

 

شرکت Allianz

شرکت آلیانز که یک شرکت خدمات مالی چند ملیتی است و دفتر آن در شهر مونیخ آلمان واقع شده، بر ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان متمرکز شده است. عمر این شرکت به بیش از 100 سال پیش بر می گردد. زمانی که در سال 1890، کار خود را با ارائه خدمات در زمینه بیمه تصادفات شروع کرد. گفته می شود که آلیانز با بیش از 60 میلیون مشتری در سراسر جهان که از خدمات بیمه اموال، بیمه تلفات، بیمه عمر و بیمه بهداشت و درمان این شرکت استفاده می کنند، عنوان دوازدهمین شرکت بزرگ خدمات مالی جهان را در سال 2010 از آن خود کرده است. در ایران نیز شرکت بیمه پارسیان با آلیانز همکاری می کند.

آس چارتر ارائه کننده بلیط چارتری انتخابی مناسب برای سفر شما می باشد.

 

شرکت رایز شوتز(Reiseshutz)

شرکت رایز شوتز که شرکتی آلمانی است، برای تمام مسافرانی که از سراسر دنیا به کشورهای اروپایی و از جمله کشورهای منطقه شینگن سفر می کنند، بیمه نامه درمانی مسافرتی صادر می کند. این بیمه نامه ها نیز در دو شکل بیمه مراقبتی در سفر و نیز بیمه اقامتی به مسافران عرضه می شود. نوع اول سفرهایی با مدت زمان 90 روز در یک نیم سال را برای مسافران اروپا و حوزه شینگن پوشش می دهد. نوع دوم نیز برای دوره های اقامتی تا 5 سال عرضه می شود. در ایران شرکت های بیمه سامان، البرز، ملت، دانا و آسیا از همکاری با این شرکت در زمینه خدمات کمک رسانی بهره مند هستند.

 

شرکت کمک رسان ایران(SOS)

شرکت کمک رسان ایران فعالیت خود را در سال 1369 و در قالب نمایندگی شرکت International sos در ایران آغاز کرد. دو سال بعد و در سال 1371، فعالیت اصلی این شرکت که خدماتی کردن پوشش های بیمه ای مختلف بود، شروع شد. از این رو شرکت کمک رسان می تواند تضین دهد که مسافران در خارج از کشور در زمینه هایی چون انتقال پزشکی، نظارت بر درمان، تهیه دارو، اخذ نظریه پزشکی درمان در خارج از کشور و دیگر خدمات کمک رسانی با مشکل مواجه نخواهند شد. گفتن این نکته الزامیست که شرکت کمک رسان با بسیاری از شرکت های بین المللی طرف قرارداد است. ضمن اینکه بهتر است بدانید که شرکت های بیمه پاسارگاد، کارآفرین، دانا و سینا با این مرکز طرف همکاری هستند. برخی از این شرکت ها عبارتند از:

• MedAire
• MONDIAL Assistance
• SOS International
• Global Assistance and Healthcare
• Flack Global Assistance
• Eurocross Assistance

شرکت اواسان(Evasan)

این شرکت بین المللی سوئیسی که بیش از 40 سال در عرصه کمک رسانی، امداد و نجات و بیمه مسافرتی فعالیت دارد، یکی دیگر از شرکت هایی است که طرف قرارداد شرکت های بیمه داخلی است. شرکت اواسان در زمینه درمان های پزشکی فوری، جابجایی بیمار، بازگشت بازماندگان متوفی و فراهم کردن امکان سفر یکی از اعضای نزدیک بیمار به کشور دیگر به ارائه خدماتش به مسافران می پردازد. این شرکت همچنین برای مشتریان خود بیمه مسافرتی شینگن، بیمه های درمانی مکمل و نیز خدمات مربوط به بیمه های مسافرتی از جمله بیمه لغو سفر و بیمه بار تهیه می کند. گفتنی است که شرکت های بیمه پارسیان، ایران و آسیا با این شرکت کمک رسان همکاری می کنند.

 

قیمت بیمه مسافرتی خارج از کشور

شرکت های مختلف بیمه قیمت های مختلفی را برای طرح های بیمه خود تعیین کرده اند. عوامل مختلفی در تعیین قیمت بیمه مسافرتی مؤثر است که می توان آنها را در شرایط و پوشش های بیمه، سن مسافر، کشور مورد نظر و نیز مدت سفر خلاصه کرد. بدیهی است که شرایط بهتر و پوشش های بیشتر بالا رفتن قیمت ها را به دنبال خواهد داشت. در اینجا نگاهی به عوامل مؤثر بر قیمت بیمه مسافرتی می اندازیم:

آژانس آس چارتر یکی از بهترین ارائه کننده بلیط هواپیما چارتر می باشد که با خرید از آن می توانید مطمئن سفر کنید.

معرفی شیرینی های سنتی ایران

۴ بازديد

خوشمزه ترین شیرینی های سنتی ایران

معرفی شیرینی های سنتی ایران

ایران دارای تمدن 2500 ساله و غنی ترین تاریخچه در صنعت خوراکی در بین کشورهای جهان می باشد، قدمت شیرینی پزی درایران به دوره آرایایی ها باز می گردد، در دوران اریایی ها در فلات ایران و بین النهرین گندم کشت می کردند و از آن زمان به پخت نان و انواع شیرینی می پرداختند، به همین دلیل شیرینی های ایران قدیمی ترین شیرینی های دنیا محسوب می شوند. به طور مثال می توان به شیرینی بنام لاویش اشاره کرد که از ترکیب موادی همچون: آرد برنج،تخم مرغ و.. تهیه می شده است. در دوران هخامنشیان نیز در شیرینی پزی به جای گندم از جو استفاده می کردند، در دوره هخامنشیان جو را نیم کوب می کردند و با مخلوط کردن با شیره میوه ها و شیر شیرینی درست می کردند. جالب است بدانید اولین کسانی که به پرورش زنبور عسل و تهیه عسل پرداختند ایرانی ها بودند، در دروه هخامنشیان می توانید بر روی کتیبه ها شیرینی ایرانی ها را در سبد غذایی آنها مشاهده نمایید. امروزه شیرینی ها رنگ و رخسار مدرن تری به خود گرفته و بسیار تغییر کرده است، کیک‌های فوندانت و رنگارنگ، شیرینی‌های مدرن متنوع که جای شیرینی‌های سنتی ایرانی را گرفته است.

شیرینی های خوشمزه و معروف ایرانی

از جمله شیرینی های معروف ایران می توان به باقلوا، قطاب، نان برنجی، کیک یزدی، پنجره‌ای، حاجی بادامی، شیرینی لوز یزد، بادام سوخته شیراز، آب دندون مازندران، کماج همدان، راحت الحلقوم، قرابیه، رشته ختایی، حلوا گردویی، شیرینی کنجدی، شیرینی پنج انگشتی، شیرینی چوروتمه، شیرینی اریس، شیرینی نوقا، شیرینی لطیفه تبریز، کاک، نان برساق، نان خرمایی، نان برنجی، شیرینی بژی، شیرینی شکری کرمانشاه، کلمپه کرمانی، لگیمات بوشهر، لندو زابلی، حلوا قبیت دزفولی، سوهان قم، نان زنجبیلی و حلوا اوماج گرگان، شیرینی پا درازی، نان چایی، شیرینی برنجی، شیرینی اتابکی قزوین، بژی برساق ایلام، بفه شکری لار، پولکی و گز اصفهان، کلوچه قندی بروجرد، نقل ارومیه و... اشاره کرد. این شیرینی ها علاوه بر تاریخچه غنی که دارد و در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است در خارج از کشور نیز محبوبیت خاصی دارد و طرفداران بسیاری دارد و توانسته در رونق صنعت ایران کمک بسزایی کند.

 

مجمع الجزایر جهان در دبی

۳ بازديد

مجمع الجزایر جهان در دبی

مجمع الجزایری مصنوعی‌ یکی از خلاقانه ترین ایده ها در طراحی جزایر مصنوعی دبی می باشد، این مجمع الجزایر که لقب بزرگترین جزایر دنیا را به خود اختصاص داده است به عربی جزور العالم گفته می شود. مجمع الجزایر جهان وسعتی حدود ۹۳۱ هکتار دارد که از حدود 300 جزیره کوچک تشکیل شده است که اگر از تصویر هوایی گرفته شده به چیدمان این جزایر نگاه کنید نمای کلی آن به صورت نقشه دنیا است و جالب تراز آن طراحی هر جزیره تم یکی از شهرها یا کشورهای جهان می باشد. این جزایر در 4 کیلومتری ساحل شهر دبی در آب‌های خلیج فارس قرار دارد. در ساخت این جزایر از شن های شسته شده و لایروبی استفاده شده است، این جزیره یکی از پیشرفته ترین جزایر مصنوعی در جهان محسوب می شود و به همین دلیل نیاز به سرمایه گذاری بسیار بالا و زمان زیادی برای تکمیل شدن این پروژه نیاز دارد و همچنان در حال توسعه بیشتر است. ایده اولیه ساخت این جزایر توسط شیخ محمدابن رشید المکتوم، حاکم شهر دبی ارائه شده است اما سازنده این جزایر جهان مالک همان جزیره نخل است، بسیاری از ویلاهای شناور مجمع الجزایر جهان در این منطقه با قیمت بسیار بالایی برای فروش گذاشته شده است و همچنین جالب است بدانید یکی از جزایر مصنوعی در مجمع الجزایر جهان در سال ۲۰۰۶ به مایکل شوماخر قهرمان مسابقات رانندگی به عنوان هدیه ای لوکس اعطا شده است.بلیط هواپیمایی کیش اهواز راا از سایت خریداری کنید.

 

گردشگری شهرهای ترکیه – بورسا

۲ بازديد

گردشگری شهرهای ترکیه – بورسا

در ادامه معرفی شهرهای ترکیه، شهر بورسا، یکی از شهرهای زیبا و دیدنی ترکیه است. این شهر در شمال غربی کشور واقع شده و در نزدیکی دریای سیاه قرار دارد. بورسا با تاریخ طولانی، فرهنگ غنی و مناظر طبیعی خیره‌کننده، مقصدی محبوب برای گردشگران داخلی و خارجی می ‌باشد. یکی از جاذبه‌های مهم بورسا، بنای آیا صوفیا است. این بنا که در قلب شهر واقع شده است، به‌عنوان یکی از آثار معماری برجسته ترکیه شناخته می‌شود. آیا صوفیا با طراحی زیبا، دیوارهای مزین و کاشی‌های خیره‌کننده، برخورداری از جذابیت ویژه‌ای است. منطقه تاریخی بورسا نیز یک جاذبه مهم در این شهر است. با خیابان‌های سنگ‌فرش، خانه‌های سنتی و بازارهای محلی، این منطقه به شما امکان می‌دهد در جو آرام و زیبای تاریخی شهر قدم بگذارید و از فضای فرهنگی آن لذت ببرید. شاهکند و برج آتابک نیز از دیگر جاذبه‌های دیدنی بورسا هستند. با مناظر طبیعی خیره‌کننده، این مناطق فرصتی مناسب را برای صعود و دیدن پانورامای شهر و اطراف آن فراهم می ‌کنند. بورسا همچنین با دارابودن سواحل زیبا و خلاب دریای سیاه، فضاهای تفریحی، رستوران‌ها و فروشگاه‌های متنوع، آن را به یک مقصد کامل برای تفریح و استراحت تبدیل می‌کند. باتوجه‌به تاریخ و فرهنگ بوسا، جاذبه‌های طبیعی و شهری آن، این شهر به‌عنوان یک مقصد گردشگری جذاب در ترکیه شناخته می‌شود و هر ساله بازدیدکنندگان زیادی را جذب می ‌کند. در ادامه شهرهای ترکیه محبوب لیست ایرانیان را معرفی می ‌کنیم. باتوجه ‌به همه این جاذبه‌ها، آنتالیا به‌عنوان یک شهر گردشگری متنوع و پرطرف‌دار شناخته می‌شود و برای گردشگرانی که به دنبال استراحت در سواحل زیبا، دیدن جاذبه‌های تاریخی و تجربه فرهنگ محلی هستند، مقصدی مناسب است.بلیط هواپیمایی شیراز قشم را از سایت خریداری کنید.

 

دیدنی های سی سخت یاسوج

۴ بازديد

دیدنی های سی سخت یاسوج

از دیدنی ها وجاذبه های گردشگری در کشورمان ایران، می توان به شهر زیبا و سرسبز سی سخت اشاره کرد، سی سخت شهری در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر یاسوج و مرکز شهرستان دنا که به شهر باغ ها و تاکستان‌های سبز انگور، چشمه ‌ها، آبشارها در ایران معروف می باشد، قدمت این شهری کوهپایه ای به حدود 135 سال پیش می رسد که آثار و بناهای تاریخی موجود در آن نشان دهنده از تاریخ این شهر می باشد س سخت از پرطرفدارترین مناطق گردشگری غرب ایران به شمار می‌ رود، جالب است بدانید شهر سی سخت تا قبل از سال ۱۳۶۲ شمسی روستا بوده و بعدها به یکی از شهرهای اصیل و پرگردشگر در استان کهکیلویه و بویراحمد تبدیل شده است. با تهیه بلیط هواپیما از سامانه آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

معماری اورامان

۴ بازديد

معماری اورامان

روستای زیبای و جذاب اورامان دارای طراحی و معماری بی نظیری می باشد که به‌ صورت پلکانی است. خانه های این روستا از مصالحی از جنس سنگ استفاده شده است و خانه های آن بصورت خشکه‌چین و پلکانی بر روی هم قرار گرفته اند، به شکلی که حیاط هر خانه پشت بام خانه‌ای دیگری است. مصالح مورد استفاده در خانه های این روستا، چوب درختان محلی و سنگ‌های موجود در طبیعت است. از نظر پلکانی این روستا شباهت زیادی به روستای ماسوله در آذربایجان دارد، به همین دلیل اورامان را روستای هزار ماسوله نیز می ‌گویند

 

اورامانات ایران

تاریخچه تنکابن

۵ بازديد

تاریخچه تنکابن

تنکابن یکی  از شهرهای شمالی با جاذبه های گردشگری و تاریخی در استان مازندران، این شهر دارای قدمت تاریخی می باشد، که به دوره هخامنشیان برمی گردد، تا اواخر دوران هخامنشیان تنکابن به شهسوار به معنی شوالیه معروف بوده است و اقوام مختلف کادوسی، آماردی و تپوری در این منطقه سکونت داشتند و زندگی می کردند، شهر تنکابن با داشتن جاذبه های بکر طبیعی و آثار تاریخی با ارزش از مقاصد گردشگری در شمال کشور محسوب می شود، تنکابن همچنین بزرگترین تولید کننده چای در کشور می باشد و تولیدات دیگری که بر اقتصاد کشور تاثیر بسزایی داشته است شامل: برنج، گندم، لوبیا، جو، صیفی جات، مرکبات و دامداری و تولید محصولات دامی در این شهر می باشد که این شهر از بزرگترین تولید کننده های خرمالو در کشور نیز به شمار می رود. چشمه های آب گرم معدنی، پارک ملی خشکه داران، پارک های طبیعی متعدد، منطقه حفاظت شده بلس کوه، جنگل های معروف دو هزار و سه هزار، دشت دریاسر و دیگر آثار تاریخی و طبیعی بخشی از جاذبه های دیدنی این شهر زیبا را تشکیل می دهند. در ادامه آس چارتر با چند مورد از دیدنی ترین جاذبه های این شهر رویایی آشنا خواهید شد.بلیط هواپیمایی تهران اردبیل را از سایت خریداری کنید.

 

روستای لادیز زاهدان

۲ بازديد

روستای لادیز زاهدان

یکی از زیباترین روستاهای جذاب و دیدنی در زاهدان روستای لادیز می باشد، که در ۱۰۰ کیلومتری شهرستان زاهدان قرار دارد، روستای لادیز دارای جاذبه های دیدنی شگفت انگیزی همچون غار طبیعی لادیز، آبشار لادیز، ییلاق‌ های عشایری بلوچ و چشم ‌اندازهای بدیع و اماکن تاریخی و طبیعی بسیاری که در نزدیکی این روستا قرار گرفته است، روستای لادیز دارای قدمت طولانی و زیادی نیست اما جاذبه های گردشگری آن گردشگران و مسافران زیادی را به سوی خود جذب کرده است، روستای لادیز دارای آب و هوای مطبوع و دلپذیری است و همچنین در نزدیکی کوه تفتان قرار دارد، که کوهنوردان بسیاری برای صعود به بام جنوب شرق کشور به این منطقه  می روند به همین دلیل یکی از بهترین گزینه ها برای تفریح و بازدید می باشد.

مسجد زرنج زاهدان

از دیگر بناهای تاریخی در زاهدان مسجد زرنج می باشد، این مسجد دارای قدمت تاریخی است که برخی مورخان آن را به دوره اسلامی نسبت داده اند، مسجد زرنج توسط عبدالرحمن بن سمره حاکم زمان عرب در قرن اول و دوم پس از اسلام برای آموزش مسائل مذهبی بنا گشت، مسجد زرنج دارای معماری شگفت انگیزی می باشد، که دو مناره دارد که یکی از مناره‌های این مسجد قدیمی و دیگر مناره توسط یعقوب لیث ساخته شده است که کاملا از مس پوشانده شده است. مسجد زرنج در روبروی زندان شهر زرنج واقع شده است.بلیط هواپیمایی تهران ابادان را از سایت اس چارتر پرواز رزرو کنید.