پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

شرکت های کمک رسان بیمه های مسافرتی خارجی

۲ بازديد

شرکت های کمک رسان بیمه های مسافرتی خارجی

از آنجایی که شرکت های بیمه داخلی نمی توانند در خارج از ایران شعبه ای داشته باشند، با یک یا چند شرکت کمک رسان در خارج از ایران قرارداد همکاری می بندند. برخی از شرکت های کمک رسانی که با شرکت های بیمه داخلی همکاری دارند، عبارتند از:

شرکت مید ایست(Mideast)

گروه بین المللی بیمه مید ایست فعالیت های خود را در سال 2001 و با تمرکز بر ارائه بیمه های مسافرتی و نیز خدمات کمک رسانی منطقه ای آغاز کرد. این شرکت بعد از امضای توافقی با شرکت آلمانی یورو کلاس به شرکت اصلی بیمه در خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیای مرکزی بدل شد. میدایست تا سال 2013، 10 میلیون مشتری در سراسر جهان داشته است. خدمات شرکت میدایست به شبکه وسیعی از خدمات درمانی و کمک رسانی تکیه دارد که با کیفیت بسیار بالای خود به نیازهای مسافران به صورتی مؤثر پاسخ می دهند. شرکت های بیمه سامان و پارسیان با شرکت میدایست همکاری می کنند. خدمات مورد اشاره این شرکت نیز عبارتند از:
پزشکان و تیم پزشکی متخصص مسلط به چندین زبان که در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمت می باشند.
تیمی از متخصصان که در زمینه جابجایی اورژانسی بیمار و بازگشت او به کشور خود مهارت و تخصص دارند.
بیش از 40 هزار خدمت رسان از جمله بیمارستان ها و مراکز پزشکی مهم
صدور صورتحساب مستقیم و هزینه های مربوط به بستری بیمار

می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما چارتری را از آس چارتر تهیه کنید، قیمت بلیط هواپیما خود را بررسی کرده و سفر خود را با ما تجربه کنید.

 

شرکت Allianz

شرکت آلیانز که یک شرکت خدمات مالی چند ملیتی است و دفتر آن در شهر مونیخ آلمان واقع شده، بر ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان متمرکز شده است. عمر این شرکت به بیش از 100 سال پیش بر می گردد. زمانی که در سال 1890، کار خود را با ارائه خدمات در زمینه بیمه تصادفات شروع کرد. گفته می شود که آلیانز با بیش از 60 میلیون مشتری در سراسر جهان که از خدمات بیمه اموال، بیمه تلفات، بیمه عمر و بیمه بهداشت و درمان این شرکت استفاده می کنند، عنوان دوازدهمین شرکت بزرگ خدمات مالی جهان را در سال 2010 از آن خود کرده است. در ایران نیز شرکت بیمه پارسیان با آلیانز همکاری می کند.

آس چارتر ارائه کننده بلیط چارتری انتخابی مناسب برای سفر شما می باشد.

 

شرکت رایز شوتز(Reiseshutz)

شرکت رایز شوتز که شرکتی آلمانی است، برای تمام مسافرانی که از سراسر دنیا به کشورهای اروپایی و از جمله کشورهای منطقه شینگن سفر می کنند، بیمه نامه درمانی مسافرتی صادر می کند. این بیمه نامه ها نیز در دو شکل بیمه مراقبتی در سفر و نیز بیمه اقامتی به مسافران عرضه می شود. نوع اول سفرهایی با مدت زمان 90 روز در یک نیم سال را برای مسافران اروپا و حوزه شینگن پوشش می دهد. نوع دوم نیز برای دوره های اقامتی تا 5 سال عرضه می شود. در ایران شرکت های بیمه سامان، البرز، ملت، دانا و آسیا از همکاری با این شرکت در زمینه خدمات کمک رسانی بهره مند هستند.

 

شرکت کمک رسان ایران(SOS)

شرکت کمک رسان ایران فعالیت خود را در سال 1369 و در قالب نمایندگی شرکت International sos در ایران آغاز کرد. دو سال بعد و در سال 1371، فعالیت اصلی این شرکت که خدماتی کردن پوشش های بیمه ای مختلف بود، شروع شد. از این رو شرکت کمک رسان می تواند تضین دهد که مسافران در خارج از کشور در زمینه هایی چون انتقال پزشکی، نظارت بر درمان، تهیه دارو، اخذ نظریه پزشکی درمان در خارج از کشور و دیگر خدمات کمک رسانی با مشکل مواجه نخواهند شد. گفتن این نکته الزامیست که شرکت کمک رسان با بسیاری از شرکت های بین المللی طرف قرارداد است. ضمن اینکه بهتر است بدانید که شرکت های بیمه پاسارگاد، کارآفرین، دانا و سینا با این مرکز طرف همکاری هستند. برخی از این شرکت ها عبارتند از:

• MedAire
• MONDIAL Assistance
• SOS International
• Global Assistance and Healthcare
• Flack Global Assistance
• Eurocross Assistance

شرکت اواسان(Evasan)

این شرکت بین المللی سوئیسی که بیش از 40 سال در عرصه کمک رسانی، امداد و نجات و بیمه مسافرتی فعالیت دارد، یکی دیگر از شرکت هایی است که طرف قرارداد شرکت های بیمه داخلی است. شرکت اواسان در زمینه درمان های پزشکی فوری، جابجایی بیمار، بازگشت بازماندگان متوفی و فراهم کردن امکان سفر یکی از اعضای نزدیک بیمار به کشور دیگر به ارائه خدماتش به مسافران می پردازد. این شرکت همچنین برای مشتریان خود بیمه مسافرتی شینگن، بیمه های درمانی مکمل و نیز خدمات مربوط به بیمه های مسافرتی از جمله بیمه لغو سفر و بیمه بار تهیه می کند. گفتنی است که شرکت های بیمه پارسیان، ایران و آسیا با این شرکت کمک رسان همکاری می کنند.

 

قیمت بیمه مسافرتی خارج از کشور

شرکت های مختلف بیمه قیمت های مختلفی را برای طرح های بیمه خود تعیین کرده اند. عوامل مختلفی در تعیین قیمت بیمه مسافرتی مؤثر است که می توان آنها را در شرایط و پوشش های بیمه، سن مسافر، کشور مورد نظر و نیز مدت سفر خلاصه کرد. بدیهی است که شرایط بهتر و پوشش های بیشتر بالا رفتن قیمت ها را به دنبال خواهد داشت. در اینجا نگاهی به عوامل مؤثر بر قیمت بیمه مسافرتی می اندازیم:

آژانس آس چارتر یکی از بهترین ارائه کننده بلیط هواپیما چارتر می باشد که با خرید از آن می توانید مطمئن سفر کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.