دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

تفریحات ساحلی قشم

دیدنی های غار نخجیر مرکزی

تفریحات ساحلی قشم

۲ بازديد

پارک آبی قشم

شاید برای شما هم این سوال بوجود آمده باشد که آیا قشم پارک آبی دارد و اگر پارک آبی دارد کیفیت آن چطور است؟ در کجا واقع شده ؟  آیا ارزش امتحان کردن دارد؟
در پاسخ باید بگوییم که اگر به دنبال یک پارک آبی با کیفیت بالا و حرفه‌ای می‌گردید، پارک آبی قشم می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. بودجه‌ای که برای ساخت این پارک آبی صرف شده 23 میلیارد ریال بوده و در زمینی به مساحت 2000 متر مربع، در کنار خلیج فارس قرار گرفته است. پارک آبی قشم دارای استخر با کیفیت به ابعاد 12 در 25 متر، سالن بیلیارد، چاله فضایی، شیب مستقیم، سرسره‌های منحنی، کافی شاپ، حمام سونا و جکوزی است که شما با تهیه بلیط چارتری مشهد قشم  می توانید از این پارک آبی استفاده کنید.

این پارک یکی از تفریحات ساحلی قشم محسوب می شود که به شما پیشنهاد میکنیم حتما از آن بازدید کنید .

پاراسل در قشم

پاراسل یکی از تفریحات ساحلی قشم است که بسیار هیجان انگیز است که به صورت تکی، دو نفره و سه نفره انجام می‌شود و روی نوعی چتر به نام پاراسل سوار می‌شوید که به یک قایق موتوری متصل شده و با حرکت این قایق چتر شما به پرواز در می‌آید و در ارتفاع بالایی از سطح دریا قرار می‌گیرید که بسیار هیجان انگیز و مفرح می باشد . همانطور که می‌توان حدس زد این یکی از تفریحات دریایی قشم است که بسیار منحصر به فرد برای شما خواهد بود.

پرواز در آسمان خلیج فارس با پاراسل قشم یکی از تفریحات دریایی قشم می باشد که  بسیار لذت بخش می‌باشد و به شما پیشنهاد می کنیم بلیط چارتری به جزیره زیبای قشم تهیه کنید واز این تفریحات ساحلی لذت ببرید .

شاتل سواری در قشم

شاتل سواری یکی از پرطرفدارترین تفریحات دریایی قشم است که در آن شما سوار بر تیوپ‌های مخصوص می شوید به وسیله یک قایق با سرعت زیاد روی آب کشیده می شوید و می توانید اوقات هیجان انگیزی داشته باشید . راننده قایقی که در حال کشیدن شاتل است، سرعت را لحظه به لحظه بیشتر میکند تا شاتل بر روی موجها بالا و پایین شود و به دنبال آن شما نیز حس هیجانی منحصر به فرد را حس کنید و از این تفریح لذت بیشتری ببرید.
شاتل سواری در قشم علاوه بر هیجان انگیز بودن و داشتن جذابیت بالا، قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر نقاط ایران دارد و اگر شما هم تاکنون شاتل سواری نکرده اید کافی است بلیط چارتری به قشم تهیه کنید .

 بنانا سواری

اگر از طرفداران تفریحات دریایی قشم هستید حتما با بنانا سواری آشنا هستید و باید این خبر خوب را به  شما بدهیم که بازار بنانا سواری در قشم بسیار داغ است و یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات ساحلی قشم می باشد . بنانا سواری تقریبا مانند شاتل سواری است، با این تفاوت که شما می‌توانید این کار را به صورت تک نفره هم انجام دهید. تفاوت این ورزش آبی با شاتل این است که سرعت شما بسیار بیشتر خواهد بود اگر شما هم به هیجان علاقه دارید کافی است بلیط چارتر تهران قشم به قشم بگیرید و از بنانا استفاده کنید .

فلای بورد در قشم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.