دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

با جاذبه های گردشگری همدان آشنا شوید؟

دیدنی های غار نخجیر مرکزی

با جاذبه های گردشگری همدان آشنا شوید؟

۳ بازديد

با جاذبه های گردشگری همدان آشنا شوید

همدان یا هگمتانه که به نام دیگر همه دانان هم شناخته می شود دارای اب و هوای بسیار مطلوبی است که در تابستان ها معمولا خنک و در زمستان ها برفی است به طور کلی اب و هوای مناسبی دارد. همدان که مکان های تاریخی زیادی دارد در قسمت غربی ایران است. این استان را در ایران به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران شناخته می شود که قدمت ان به دوره ی مادها بر می گردد. در دوران مادها تاکنون باعث شده اثار تاریخی زیادی داشته باشد در ادامه با اس چارتر همراه باشید تا مکان های دیدنی همدان اشنا شوید و هم می توانید بلیط هواپیما و بلیط چارتر تهران همدان را از اس چارتر تهیه کنید.

آرامگاه ابوعلی سینا

مطمئنا نام ابوعلی سینا را شنیده اید.حکیم بزرگ ایرانی ابوعلی سینا در همدان دفن شده است. ابوعلی سینا در علوم نقش های زیادی داشته است برخی از کارهای او پیشرفت علم نجوم، پزشکی و ریاضیات در گذشته ایران بوده است. برای رفتن به این جاذبه گردشگری باید در میدانی به نام خود ابوعلی سینا رفته و در انجا اثار ان را ببینید.

ابوعلی سینا شاعر، عارف و طبیب ایرانی است که همه آن را می شناسند.

غارعلیصدر

یکی دیگر از مکان های دیدنی همدان غارعلیصدر می باشد که به طولانی ترین غار ابی دنیا هم معروف است. این غار که توسط شخصی به همین نام (علیصدر)کشف شده است اینگونه بود که برای بردن گوسفندانش به بیرون متوجه می شود چند گوسفند ناپدید شده، وقتی به دنبال انها می رود متوجه این غار زیبا می شود و از همان زمان تا امروز نام این غار را با اسم علیصدر می شناسند. این غار بسیار زیبا در اثار ملی ایران ثبت شده است و دمای هوای ان همیشه 20 درجه است و هیچ وقت تغییری نمی کند. پیشنهاد می کنیم در سفر به همدان حتما سری به این غار بزنید همچنین شما می توانید بلیط هواپیما چارتری خود را از سامانه آس چارتر دریافت نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.