پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

انواع کرونا و علائم اولیه آن

دیدنی های غار نخجیر مرکزی

انواع کرونا و علائم اولیه آن

۲ بازديد

انواع کرونا و علائم اولیه آن

طبقه بندی جدید علائم کروناویروس

تجزیه و تحلیل نرم افزار خروجی داده برای مطالعه علائم بیماری کووید 19 که توسط محققان کالج سلطنتی پزشکان لندن انجام شد، نشان داد که شش نوع مختلف COVID-19 وجود دارد که هریک دارای علائم مشخصی هستند.

این تیم همچنین دریافتند که شدت علائم در گروه های مختلف متفاوت است ، بنابراین نیاز به استفاده از دستگاه پشتیبانی کششی بر اساس شدت بیماری متفاوت است.

شما می توانید رزرو بلیط های چارتر و بلیط هواپیما خود را از آس چارتر بگیرید .

این یافته ها پیامدهای مهمی برای مدیریت کووید 19 دارد و می تواند به پزشکان کمک کند پیش بینی کنند که در موج دوم این بیماری چه افرادی بیشتر در معرض خطر هستند و احتمالاً نیاز به مراقبت های بیمارستانی دارند.

اگرچه سرفه مداوم ، تب و از دست دادن بویایی (آنوسمی) اغلب به عنوان سه مهمترین علامت کووید 19 برجسته می شوند ، داده های جمع آوری شده از کاربران نشان می دهد که افراد می توانند طیف گسترده ای از علائم را تجربه کنند ، از جمله سردرد ، درد عضلانی ، خستگی ، اسهال. ، و سردرگمی از دست دادن اشتها ، تنگی نفس و موارد دیگر را تجربه کنید. پیشرفت و علائم در افراد مختلف متفاوت است ، از علائم خفیف شبیه آنفولانزا یا بثورات پوستی ساده تا بیماری شدید یا کشنده.

برای اینکه محققان بتوانند از داده ها استفاده کنند ، 1600 کاربر که در انگلستان و ایالات متحده به کووید 19 مبتلا بودند ، علائم خود را در ماه های مارس و آوریل ثبت کردند.

تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده از این نرم افزار نشان داد که 6 گروه مختلف از علائم می تواند در بیماران مبتلا به کووید 19 رخ دهد. الگوریتم سپس بر روی مجموعه دوم از کاربران مستقل (1000 کاربر) در انگلستان ، ایالات متحده و سوئد آزمایش شد ، که در ماه مه علامت خود را ثبت کردند.

از دست دادن حس بویایی و سردرد برای همه کاربران عادی بود و گهگاه علائم دیگری مانند سرگیجه ، درد شکم و تنگی نفس نیز در بین افراد مشاهده می شد که بسیار شایع نبود اما با این وجود مشخصه شدیدترین نوع بیماری. در نظر گرفته شده اند. در ادامه با آس چارتر همراه باشید.

کرونا بدون علامت یا خاموش است

برخی از افراد مبتلا به کووید -19 بدون علامت هستند. یعنی هیچ علامت واضحی از بیماری عروق کرونر قلب یا علائم مرتبط با آن مانند سرفه نشان نمی دهند.

ممکن است فرد بدون علامت بدون اطلاع از ویروس به دیگران منتقل کند.

هرکسی که آزمایشش مثبت است اما هیچ علامتی ندارد باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کند. این فرد باید در فضاهای عمومی که رعایت فاصله اجتماعی مشکل است از ماسک استفاده کند.

هرکسی که با فرد بیمار در تماس بوده یا آزمایش مثبت داشته است ، بدون علامت یا بدون علائم ، باید از قوانین فوق پیروی کند زیرا ممکن است فرد بدون اطلاع خود به کووید -19 مبتلا شود. برای اطلاع از وضعیت بلیط چارتری در دوران کرونا می توانید به آس چارتر مراجعه کنید و بلیط خود را به راحتی دریافت نمایید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.