دوشنبه ۲۶ شهریور ۰۳

گردنه ی عشاق هرمزگان

دیدنی های غار نخجیر مرکزی

گردنه ی عشاق هرمزگان

۳ بازديد

مسیر دسترسی به گردنه ی عشاق

گردنه ی عشاق  از جاذبه های گردشگری هرمزگان و برای برای دسترسی به شما می توانید با توجه به مبدا حرکت هر کدام را به مقصدتان یعنی گردنه ی عشاق پیدا کنید. اگر قصد دارید از هواپیما با آمدن به اینجا استفاده کنید باید در جریان این باشید که در فاصله ی خیلی زیاد نزدیک به این جاذبه، فرودگاهی وجود ندارد. باید برای یکی از شهر های بندرلنگه همانند بندر عسلویه و یا بندرعباس بلیط پرواز تهیه کنید. اگر بخواهید با سفر ریلی و جاده ای به این مسیر بیاید تنها راه رسیدن شما حرکت از مبدا به سمت ایستگاه قطار بندرعباس و یا پایانه ی اتوبوس های این شهر مسیر خود را طی کنید. و از آنجا با سواری به گردنه ی عشاق بروید. فاصله ی شیراز تا گردنه ی عشاق حدود 437 کیلومتر فاصله دارد که حدودا 5 ساعت و نیم طول می کشد. فاصله ی عسلویه تا گردنه ی عشاق حدود 120 کیلومتر و حدود 2 ساعت و نیم می باشد.  فاصله ی بندرعباس تا گردنه ی عشاق حدود 280 کیلومتر و 4 ساعت می باشد. فاصله ی بندر مقام کلا حدود 30 کیلومتر راه می باشد.

جاذبه های استان هرمزگان,جاذبه های گردشگری هرمزگان,جاذبه های هرمزگان

بهترین زمان سفر به گردنه ی عشاق

گردنه ی عشاق در سواحل جنوبی و گرم کشور قرار دارد. نشستن در گردنه ی عشاق و نگاه کردن به عظمت الهی و دنیای زیر دریا، سرشار از شگفتی هاست. با توجه به آب و هوای گرم این منطقه پاییز و یا زمستان به هرمزگان سفر کنید. شما می توانید در دی یا بهمن به این منطقه سفر کنید. بهترین زمان سفر به گردنه ی عشاق در نیمه ی دوم فروردین ماه می باشد.

جاذبه های استان هرمزگان,جاذبه های گردشگری هرمزگان,جاذبه های هرمزگان

تفریحات در گردنه ی عشاق

وقتی شما به گردنه ی عشاق در هرمزگان می روید می توانید تفریحات مختلفی را امتحان کنید زیرا در گردنه ی عشاق شما در هر صورت کاری هم نکنید باز هم این گردنه حس بسیار آرامش بخش و خوبی را به شما منتقل می کند.می خواهیم به تفریحات مختلفی که می توانید در این جاذبه تاریخی می خواهیم به تفریحات مختلف در گردنه ی عشاق بپردازیم با ما همراه باشید.

عکاسی

به طور کلی عکاسی از مناظر بسیار دیدنی به خصوص کنار دریا چالش برانگیر می باشد.شما باید قبل از گرفتن عکس از دریا و… به این هم فکر کنید که چگونه می خواهید از دوربین خود در براب نمک و باد محافظت کنید. که می توانند به وسایل و دوربین ارزشمند شما آسیب بزنند. برنامه ریزی از قبل می تواند راه بسیارطولانی را برای محافظت از دوربین شما داشته باشد. اقیانوس هیچ وقت قابل پیش بینی نبوده و نیست حتی زمانی که فکر می کنید به اندازه ی کافی از آب فاصله دارید تا خشک بمانید، یک موج سنگین می تواند از راه برسد و دوربینتان را خیس کند پس حتما حواستان را جمع کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.