پنجشنبه ۲۹ شهریور ۰۳

شرکت هواپیمایی تابان

دیدنی های غار نخجیر مرکزی

شرکت هواپیمایی تابان

۸ بازديد

شرکت هواپیمایی تابان

تابان ایر یک شرکت هواپیمایی خصوصی است که دفتر مرکزی آن در مشهد است. شرکت هواپیمایی تابان یکی از جدیدترین خطوط هوایی ایران به شمار می رود. تابان ایر پس از اخذ مجوز در سال 1383 شروع به فعالیت کرد. اولین هواپیمای این شرکت با نام Bae 146-300 پس از دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری در مهرماه 1395 رسماً در فرودگاه شهید مشهد به زمین نشست. پس از آن پرواز بعدی تابان ایر در مسیر مشهد  کیش آغاز شد. در آبان ماه همان سال هواپیماهای زیر به ناوگان این شرکت اضافه شدند که قطب های اصلی این ایرلاین فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و فرودگاه بین المللی مهرآباد است که قطب دوم آن شرکت هواپیمایی تابان است. فرودگاه بین المللی امام خمینی در تهران واقع شده است.

آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتر از سه دقیقه بتوانید بلیط چارتر لحظه آخری  مشهد تهران را به راحتی تهیه نمایید.

ناوگان هواپیمایی تابان

شرکت هواپیمایی تابان ایر دارای 9 فروند هواپیما شامل 5 فروند MD-88، 1 فروند ایرباس A310-300 و 1 فروند  از هواپیماهای بوئینگ B77-400 ، B757-200 ، B146-RJ  می باشد.

قوانین پرواز هواپیمایی تابان

مسافرانی که بلیط تابان را خریداری کرده اند باید حداقل 2 ساعت قبل از زمان حرکت پرواز داخلی در فرودگاه حضور داشته باشند. مسافران باید حداقل 3 ساعت قبل برای پروازهای بین المللی و مراحل چک این در فرودگاه حاضر شوند. گیت سوار شدن به هواپیما 30 دقیقه قبل از حرکت پرواز داخلی و 1 ساعت قبل از حرکت پرواز بین المللی بسته می شود و بیش از این زمان مسافرانی پذیرفته نمی شوند. تابان ایر مسئولیتی در قبال پذیرش مسافرانی که بعد از این ساعت وارد گیت فرودگاه می شوند ندارد. در سفر به خارج از کشور هنگام رفتن به فرودگاه علاوه بر بلیط باید ویزا و کارت شناسایی خود را نیز به همراه داشته باشید. گذرنامه باید حداقل 6 ماه از تاریخ سفر معتبر باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.