پنجشنبه ۲۹ شهریور ۰۳

چرا گاهی بهتر است تنها سفر کنیم؟

دیدنی های غار نخجیر مرکزی

چرا گاهی بهتر است تنها سفر کنیم؟

۲۵ بازديد

. استقلال بیشتر در تنها سفر کردن

زمانی که کار بزرگی مانند مسافرت را به تنهایی انجام ‌می‌دهید، سایر موارد برایتان کسل کننده و دلهره ‌آور نخواهد بود. داشتن تجربه‌ ی تنهایی نیز می ‌تواند شما را تشویق کند تا کار های دیگری را نیز خودتان انجام دهید. این کار به شما کمک می ‌کند کارهایی را انجام دهید که همیشه از انجام تنهای آن وحشت داشتید.

در سفر تنهایی ممکن است اتفاقات مختلفی برای شما پیش بیاید. ممکن است شما زمین بخورید و کسی جز خود شما برای گرفتن دستتان حاضر نباشد. ممکن است به طرز غیرقابل باوری ناامید یا خشمگین شوید. هیچ‌کس از افراد خانواده یا دوستانتان در اطراف شما نیستند. حتی ممکن است از قدم گذاشتن در این سفر پشیمان شوید و خودتان را سرزنش کنید که چرا چنین تصمیمی گرفته‌اید. اما شک نداشته باشید احساسی که بر این حس‌ های منفی غلبه خواهد داشت حس خوش‌حالی و هیجان خواهد بود.

۲.از منطقه ‌ی آرامش و امن خود خارج می‌ شوید

معمولا افراد از انجام کارهای مختلف در حضور جمع اجتناب می‌ کنند. این کارها می‌ تواند شامل تنها غذا خوردن و یا گردش تنهایی باشد. با این حال، ریسک کردن و صرف برخی از زمان ‌ها به تنهایی، باعث می‌ شود به این شرایط عادت کنید و با افکار خود تنها باشید. اگرچه در ابتدا این کار می‌ تواند کمی سخت باشد اما خارج از شدن منطقه ‌ی امن و آرام، می‌ تواند شما را نیز آرام‌ تر کند و حس خوبی به شما ببخشد. با استفاده از سامانه آنلاین بلیط چارتری هواپیما و رزرو بلیط هواپیما چارتر ارزان می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

۳. می توانید با خودتان خلوت کنید

در دنیای امروز زندگی همه ی ما گاهی شتاب زیادی پیدا می کند. در کنار زمانی که صرف خانواده، دوستان، دانشگاه یا محل کار می کنیم، گهگاه نیاز داریم با خودمان هم خلوت کنیم. تنهایی فواید زیادی دارد: مغز را احیا می کند، تمرکز را بالا می برد و کمک می کند تفکر عمیق تری داشته باشید و در نتیجه می توانید راه حل بسیاری از مشکلات تان را پیدا کنید. اینکه فقط گاهی چند ساعتی را در پارک با خودتان خلوت کنید کافی نیست. شما به زمان بیشتری نیاز دارید. بنابراین تنها سفر کنید و از اوقات تنهایی تان استفاده کنید.

۴.آشنایی با آدم های جدید

آشنایی با آدم های جدید یکی از بهترین بخش های سفر کردن است. شاید فکر تنها بودن در یک مکان کاملا جدید برایتان ترسناک باشد اما به دوستان جدیدی فکر کنید که می توانید در جریان سفرتان پیدا کنید. هر جا بروید کنسرت، کافه یا صف خرید بلیت قطار آدم های بسیار زیادی اطراف تان خواهند بود که داستان های زیادی برای تعریف کردن دارند. ممکن است با بعضی از جالب ترین آدم های زندگی تان آشنا شوید و ایده های خوبی برای سفرهای بعدی تان پیدا کنید. آژانس مسافرتی آس چارتر با ارائه بلیط ارزان چارتری و بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری می تواند گزینه ای مناسب برای سفر های شما باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.