یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

دیدنی های غار نخجیر مرکزی

دیدنی های غار نخجیر مرکزی

بهترین بوتیک هتل های ایران

۰ بازديد

بوتیک هتل مشیر الممالک یزد

در بافت قدیم شهر تاریخی یزد بوتیک هتل ۴ ستاره مشیرالممالک قرار دارد، قدمت این هتل به اواخر دوره قاجار می رسد، وسعت هتل مشیر الممالک یزد حدود 13000 مترمربع می باشد، این هتل دارای 88 اتاق با معماری بسیاز منحصربفرد سنتی می باشد، این بوتیک هتل زیبا مجهز به امکانات رفاهی مدرنی می باشد، ازجمله امکانات اتاق‌ها می‌توان به تهویه‌ مطبوع، تلویزیون، اینترنت، صندوق‌امانات، میز ‌آرایش، اتو، چای‌ساز، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی اشاره کرد، و از امکانات هتل می توان به 2 رستوران، کافی شاپ، کافه گالری، مجموعه آبی، اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، فروشگاه صنایع دستی، آژانس مسافرتی با تورهای مختلف، خرید بلیط، پارکینگ مسقف و سالن همایش جهت برگزاری جشن، سمینار، همایش می باشد. جالب است بدانید این هتل در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری در مشهد می باشد.

آدرس بوتیک هتل مشیر الممالک: یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین

بوتیک هتل وکیل شیراز

بوتیک هتل وکیل شیراز یکی از هتل های  سه ستاره شیراز است که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است. این هتل 2 طبقه و دارای 32 اتاق می باشد، امکانات رفاهی این هتل شامل: یخچال، تلویزیون، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق و... می باشد. حمام و بازار وکیل، حمام وکیل، نارنجستان قوام در نزدیکی بوتیک هتل وکیل قرار دارد.

آدرس بوتیک هتل وکیل: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، مابین چهار راه مشیر و چهار راه پیروزی، ابتدای کوچه 59

 

غذاهای محلی و سنتی کیش

۰ بازديد

کوکو ماهی

یکی از غذاهای سنتی کیش کوکو ماهی است، پخت این غذا شبیه کوکو و کتلت است و از نرکیب موادی همچون: گوشت ماهی کباب شده، سیب ‌زمینی، جعفری، پنیر پیتزا، تخم مرغ و انواع ادویه‌های معطر جنوبی تهیه می ‌شود. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا باکمترین هزینه و کمتر از سه دقیقه بتوانید بلیط هواپیما چارتری اصفهان کیش را از این سامانه دریافت نمایید.

فلافل و سمبوسه

فلافل و سمبوسه جنوبی یکی از غذاهای خوشمزه و معروف جنوب کشورمی باشد، که در میان جنوبی ها و همچنین گردشگران بسیار محبوب است، اما فرقی که سمبوسه های کیش و جنوب کشور با بقیه شهرهای دیگر دارند این است که در داخل این سمبوسه ها بجای سیب زمینی از انواع گوشت ماهی، کوسه یا گوشت قرمز و مشتقات آن استفاده می شود. که بسیار خوشمزه و لذیذ است.

خبیصه

اگرعاشق حلوا هستید می توانید خبیصه را در کیش امتحان کنید، خبیصه نوعی حلوای عربی است، در این حلوا از موادی همچون آرد گندم یا آرد برنج، شکر، روغن، هل و زعفران استفاده می شود. این حلوا بسیار لذیذ و از سنتی ترین غذاهای جنوب کشور محسوب می شود.

 

سوغات ارمنستان را معرفی کنید؟

۰ بازديد

سوغات ارمنستان

ارمنستان در منطقه قفقاز جنوبی قرار دارد و این کشور بیشترین مرز مشترک را با کشورمان ایران دارد. ارمنستان کشوری باستانی با تاریخ و فرهنگ غنی است، این کشور دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیادی می باشد، که سالنه گردشگران زیادی را جذب خود می کند، علاوه بر این جاذبه های دیدنی در این کشور صنایع دستی و آثار هنری زیادی وجود دارد، صنایع دستی یکی از مهم ترین سوغاتی های هر کشوری است که نشان دهنده فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور می باشد. امروز از آس چارتر قصد داریم لیستی از بهترین سوغاتی های ارمنستان را به شما ارائه دهیم، پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما خارجی ارزان تهران ایروان را از سایت به راحتی دریافت نمایید.

 معرفی سوغات ارمنستان

همانطور که در بالا گفتیم سوغات هر کشور نشان دهنده فرهنگ و سنت آن کشور است، ارمنستان نیز کشوری باستانی که دارای سوغات و صنایع دستی و خوراکی بسیار زیادی از جمله: شال ابریشم، سفال، میوه های خشک مانند زردآلو، فرش و جواهرات، جعبه جواهرات طلا و چوب، لباس هایی با زیورآلات محلی، نقاشی‌های منحصربه ‌فرد، سفال کاری، گلدوزی‌های زیبا، سنگ، حجاری فرش، چلیپا سنگ و قهوه و شکلات که از معروف ترین سوغات های ارمنستان محسوب می شود، که در بین گردشگران این کشور زیاد مورد استقبال قرار گرفته است. لازم اسن بدانید بیشترین فروشگاه های سوغاتی را شما می توانید در ایروان ببنید. در ادامه توضیحات مختصری درباره ی این سوغات خواهیم داد.

 

معرفی مکان‌های فراموش شده ایران

۰ بازديد

دره کال جنی

دره کال جنی یکی از جاذبه‌های طبیعی زیبا و از مکان‌های فراموش شده ایران، در استان خراسان جنوبی واقع در شرق ایران است. این دره در نزدیکی شهر طبس قرار دارد و یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در این منطقه می‌باشد. به طور معمول دره کال جنی با مناظر خیره‌کننده و طبیعت بکر خود، جذابیت زیادی برای گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت دارد. این دره توسط رودخانه‌ها و جریان‌های آبی تشکیل شده است که از اطراف کوه‌ها به درون آن می‌ریزند. در نتیجه، تشکیلات زیبایی از جمله آبشارها، سنگ‌های عظیم و سرسبزی‌های فراوان در این منطقه پدیدار می‌شوند. همچنین، دره کال جنی برخی از آثار باستانی و تاریخی نیز وجود دارد که شامل قلعه‌ها و قصرهای باستانی می‌شود. این آثار نشان‌دهنده تاریخ و فرهنگ منطقه در گذشته هستند و از جمله جاذبه‌های دیدنی در این منطقه محسوب می‌شوند. دره کال جنی برای تفریح و پیاده‌روی در طبیعت بسیار مناسب است. شما می‌توانید در مسیرهای پیاده‌روی و تماشای مناظر طبیعی، از آبشارها و رودخانه‌ها لذت ببرید. همچنین، فعالیت‌هایی مانند کمپینگ، پیک‌نیک و عکاسی طبیعت در این منطقه بسیار محبوب است. در نهایت لازم به ذکر است که دره کال جنی با مناظر طبیعی زیبا و آثار باستانی، یک مقصد دل‌انگیز برای گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت و تاریخ است. اگر شما به دنبال تجربة صلح و آرامش در میان طبیعت و مشاهده آثار باستانی هستید، دره کال جنی می‌تواند یک مقصد مناسب برای شما باشد .آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر هواپیما در مشهد می باشد.

دره هفت غار

دره هفت غار، یا به طور رسمی "دره هفت غار نیشابور"، از مکان‌های فراموش شده ایران و یکی از جاذبه‌های طبیعی مهم در شهرستان نیشابور و استان خراسان رضوی در شمال شرق ایران است. این دره در نزدیکی شهر نیشابور واقع شده و جذابیت زیادی برای گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت دارد. از روی دیگر دره هفت غار به دلیل وجود هفت غار طبیعی بزرگ که در امتداد یک دره عمیق قرار دارند، شهرت دارد. این غارها از نظر شکل و ساختار متنوع هستند و میزان آب و رودخانه‌های داخلی آنها نیز متفاوت است. هر غار دارای زیبایی‌های خاص خود مانند سنگ‌های تک‌واحد، سقف‌های بلند و رشته‌های آبی است که زیبایی و جذابیت بیشتری به دره می‌بخشد. همچنین، دره هفت غار با پوشش گیاهی فراوان، مناظر طبیعی زیبا و جریان‌های آبی روان، یک محیط آرامش‌بخش و طبیعی را برای گردشگران ایجاد می‌کند. این دره برای پیاده‌روی در طبیعت، عکاسی و تماشای مناظر طبیعی بسیار مناسب است. همچنین، شنا در رودخانه‌ها و آبشارهای درون غارها نیز از فعالیت‌های محبوب در این منطقه است. منطقه دره هفت غار نیز دارای امکاناتی مانند پارکینگ، تجهیزات گردشگری و رستوران‌ها برای خدمت‌رسانی به گردشگران می‌باشد. همچنین، در نزدیکی این دره، جاذبه‌های دیگری مانند تپه‌ماهور، روستاهای سنتی و آثار تاریخی نیز قرار دارند که قابل بازدید هستند. بنابراین، دره هفت غار نیشابور با غارهای طبیعی بزرگ، جریان‌های آبی، پوشش گیاهی فراوان و مناظر طبیعی زیبا، یک مقصد مناسب برای گردشگران و علاقه‌ مندان به طبیعت و ماجراجویی است. اگر شما به دنبال تجربة صلح و آرامش در میان طبیعت و مشاهده زیبایی‌های طبیعی هستید، دره هفت غار نیشابور می‌تواند یک مقصد جذاب برای شما باشد.

 

چاه های تلا قشم

۰ بازديد

چاه های تلا قشم

جزیره ی قشم یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی در استان هرمزگان واقع شده است، این جزیره خود به تنهایی دارای بیشترین جاذبه های گردشگری و توریستی بسیار زیاد می باشد، که در سفر چند روزه به این جزیره می توانید از دیدنی های و جذابیت های این جزیره دیدن نمایید، بازدید و تفریح و لذت بردن از ساحل بی کران و نیلگون خلیج فارس و سایر جاذبه ها و جاهای دیدنی قشم برایتان خاطره انگیز و لذت بخش خواهد بود. بازدید از چاه های تاریخی تلا لافت قشم نیز خالی از لطف نخواهد بود. در این مقاله آس چارتر به معرفی چاه های تلا در قشم می پردازد تا با این جاذبه دیدنی نیز بیشتر آشنا شوید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر ارزان تهران قشم در شهر مشهد می باشد.

معرفی چاه های تلا قشم

در بندر لافت در مرکز قشم  حدود ۶۰ حلقه چاه تلا وجود دارد، این چاه ها  توسط افراد قدیمی ساکن این منطقه در دل سنگ های شیستی حفر شده اند. قدمت واقعی این چاه‌ها مشخص نیست برخی قدمت این چاه ها را به دوران هخامنشیان و دوره مادها می دانند، اما برخی دیگر معتقدند که حفر این چاه‌ها به دوران پس از اسلام باز می ‌گردد. در واقع تعداد این چاه‌ ها حدود ۳۶۶ عدد بوده است که اکثر انها از گل و لای پر شده است، و در حال حاضر حدود 60تا از این چاه ها باقی مانده  است.

جالب است بدانید در گذشته از این چاه ها بعنوان تقویم نیز استفاده می شده است، به این صورت که 366 چاه در هر روزصبح دهانه یکی از چاه ها باز می شده و در آخر شب دهانه چاه توسط میراب محکم بسته می شده و در روز بعدی دهانه چاه بعدی باز می شده و این روند هر روز ادامه داشته تا اینکه درب آخرین چاه بسته می شد و نوبت به اولین چاهی که در ابتدای سال باز شده بود می رسید، مردم متوجه می شدند که سال نو شده است و جشن و پایکوبی می پرداختند. برای کشیدن آب از این چاه ها زنان روستا با جهله یا همان کوزه، از چاه آب می کشیدند، مردان نیز با استفاده از کندر چوبی که بصورت دوسطل در دوطرف چوب آویزان بوده است، از چاه ها آب می ‌کشیدند.

 

عجیب ترین مناطق دیدنی ایران را معرفی کنید؟

۰ بازديد

عجیب ترین مناطق دیدنی ایران

ایران کشوری در قاره آسیا که دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی می باشد، شهرهایی باستانی با قدمتی بسیار کهن، جاذبه های گردشگری بسیار دیدنی و جذاب که گردشگران زیادی را هرساله از خارج کشور به سمت خود می کشاند، ایران همچنین دارای عجیبت ترین و شگفت آورترین جاهای دیدنی نیز می باشد، که دانشمندان و محققان زیادی را کنجکاو خود کرده است، اگر علاقه مند به سفرهای هیجان انگیز به  مناطق عجیب و پر رمزو راز هستید حتما تا پایان مقاله آس چارتر همراه ما باشید. تا همراه هم با جاهای عجیب و مرموز ایران بیشتر آشنا شویم. همچنین شما می توانید بلیط چارتر ساری مشهد را از سایت آس چارتر ارائه دهنده ارزان ترین بلیط چارتر هواپیما تهیه نمایید.

معرفی عجیب ترین مناطق دیدنی ایران

ایران کشوری با قدمت بسیارطولانی که جاذبه های قدیمی و جاهای عجیبی از گذشته های دور در آن به جا مانده که درباره هرکدام افسانه ها و و قصه‌های مختلفی در میان مردم محلی رواج پیداکرده که دست به دست چرخیده و به ما رسیده است، عجایب و حقایقی که می تواند درباره جاذبه های تاریخی و حتی جاذبه های طبیعی اسزاز آمیز در ایران باشد، امروز به معرفی جند مورد از این عجایب و افسانه ها خواهیم پرداخت.

 

پیست اسکی دبی

۰ بازديد

پیست اسکی دبی

دبی یک شهر کویری است که در تابستان هوای آن به 50 درجه سانتیگراد می ‌رسد، پیست اسکی دبی مال، اولین پیست اسکی سرپوشیده در امارات متحده عربی و صحرای خاورمیانه، در سال 2005 در مرکز خرید امارات تاسیس شد، پیست اسکی دبی، یکی از هیجان انگیزترین مراکز تفریحی و گردشگری دبی می باشد که در دبی مال واقع شده است، دمای هوا در پیست اسکی به طور مداوم بین منفی 1 تا 2 درجه سانتی‌گراد است، طراحی این پیست اسکی زیبا در دبی توسط گروه مجید الفطیم انجام شده است که مدیریت آن را نیز بر عهده دارد. آس چارتر در این مقاله به معرفی پیست اسکی دبی می پردازد، آس چارتر بهترین مرجع ارئه دهنده بلیط هواپیما ارزان تهران دبی در شهر مشهد می باشد.

معرفی پیست اسکی دبی

اسکی دبی یکی از سه پیست اسکی سرپوشیده بزرگ در جهان است و در خاورمیانه بی نظیر است. در این پیست حدود 6000 تن برف وجود دارد، پیست اسکی دبی بیش از 22500 متر مربع مساحت دارد که قسمت های مختلفی در آن طراحی شده است. پیست اسکی دبی در نوامبر 2005 افتتاح شد، همچنین در این پارک برفی در شهر دبی یک کوه برفی عظیم با ارتفاع 85 متر معادل یک ساختمان 25 طبقه با 5 شیب مختلف سخت، متوسط، آسان، مبتدی و ...وجود دارد. می توانید در دامنه های پوشیده از برفش به مدت 2 ساعت سر بخورید و لذت ببرید.

 

خدمات آنلاین آژانس هواپیمایی آس چارتر

۱ بازديد

سفر همیشه از لذت بخش ترین لحظات زندگی بشر بوده و هیچوقت نمی توان خاطراتش را از یاد برد. در گذشته راه های زمینی و وسایل حمل و نقل بین شهری باعث می شد مسیرها تا حدودی طولانی و خسته کننده شوند و فکر شروع سفر را آزار دهنده می کرد. اما گذر زمان روش های مختلف هوایی، ریلی و غیره را روی کار آورد که دغدغه مشکلات شروع سفر مرتفع شد. آژانس هواپیمایی آس چارتر، خرید بلیط ارزان چارتری هواپیما ، خرید بلیط قطار، خرید بلیط اتوبوس، خرید تور های مسافرتی و غیره را برای رفاه حال شما مسافران عزیز به صورت اینترنتی و 24 ساعته همراه با کادر صبور و قدرتمند فراهم کرده است تا پکیجی از بهترین ها را داشته باشید. در ادامه با آس چارتر همراه باشید و با خدمات ما در این زمینه بیشتر آشنا شوید.

خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی

بهترین و لذت بخش ترین روش پیمودن مسیر در کمترین زمان ممکن، مسافرت با هواپیما است. روشی که مرز نمی شناسد و به راحتی در چند ساعت یا حتی مدت زمان کمتر می توانید مرزها را پشت سر بگذارید. خرید بلیط هواپیما از جمله پرطرفدار ترین گزینه های سفر است که می توانید با انتخاب ایرلاین های مختلف داشته باشید. مهم نیست سفر داخلی در پیش دارید یا خارجی در هر صورت آس چارتر کلیه ایرلاین های ایرانی و خارجی را تحت پوشش دارد که می توانید از میان آن ها انتخاب مناسب را داشته باشید. شاید از نقطه نظر شما ارزان ترین ایرلاین، بهترین باشد و یا با کیفیت ترین ایرلاین ایده ال باشد در هر صورت می توانید در زمان خرید بلیط چارتر هواپیما هر آنچه را که بخواهید انتخاب کنید. اما مزیت خرید آنلاین بلیط هواپیما چیست؟ شما به راحتی  می توانید از طریق سایت آس چارتر هم بلیط ارزان تهیه کنید و هم بهترین پرواز را مطابق سلیقه تان خرید کنید.

بهترین شیرینی فروشی های تهران

۱ بازديد

بهترین شیرینی فروشی های تهران

تهران شهری با جاذبه های گردشگری و توریستی که روزانه مقصد گردشگری بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی می باشد، تهران دارای موزه ها، پارک ها، رستوران های متعدد و از نظر مکان های تفریحی و گردشگری هم بی نظیر است. یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی در بین خانواده ها شیرینی است که هر شهر در ایران دارای شیرینی مخصوص خود می باشد واز اینخوراکی خوشمزه در جشن‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و مجالس زیاد استفاده می شود. در این مقاله  از آس چارتر می خواهیم بهترین شیرینی فروشی های معروف تهران را به شما معرفی کنیم، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما لحظه آخری بندرعباس تهران را از این سامانه به راحتی تهیه نمایید.

 

سفر به شهر زیر زمینی کاریز کیش!

۱ بازديد

سفر به شهر زیر زمینی کاریز کیش!

اگر از ان دسته ادم هایی هستید که کیش را دوست دارید. این مطلب را ازدست ندهید در این مطلب می خواهیم شما را با یکی از جاذبه های گردشگری فوق العاده کیش اشنا کنیم. مطمئنیم پس از خواندن این مطلب به فکر این می افتید که سری به کیش بزنید اما نگران بلیط خود نباشید زیرا شما می توانید در کمترین زمان ممکن بلیط چارتری ارزان تهران کیش و بلیط هواپیما خود را از سایت اس چارتر دریافت نمایید. پس با ما همراه باشید.

تاریخچه شهر زیرزمینی کاریز کیش

این شهر در 12 متری عمق زمین قرار دارد و ارتفاع ان 8 متر می باشد. سقف این بنای زیبا را با سنگ های صدف و مرجان ساخته اند. قناتی که در این زیر زمین وجود دارد قدمت ان به 2500 سال می رسد. همچنین این قنات اب شیرین را هم تامین می کرده است. اما رفته رفته ،بخشهای زیادی از جمله غرفه های صنایع دستی ایرانی، رستوران های سنتی، سالن امفی تئاتر کنفرانس، گالری هنری به ان اضافه شده است.

این شهر بسیار زیبا در همه فصل ها قابل مشاهده است و اگر دوست دارید میتوانید در هر فصل از سال به کیش رفته و با سیستم هیدرولیک این جاذبه شگفت انگیز اشنا بشوید.